2014年10月2日星期四

我的修身之路-- WEEK 8 INTRAGEN電波拉皮



心如過左100日啦

見住佢由出院時五磅唔到,到依家抱耐d會攰,原來呢三個幾月心如大個左好多,而我亦不經不覺餵左三個幾月人奶了,諗起佢剛出院時要三個人捉住佢食奶(一人捉手,一人㩒住個頭,加埋我手抱,因咀細食唔到發脾氣 fing頭),我試過兩邊乳頭被啜到損曬,之後又試過出白點,依家肚餓時只要抱埋身自己就會啜,食完又會用bb話同你講嘢,成件事真係好amazing

同時間亦會提醒到我已經為人妻為人母,唔再年輕,老公亦不下一次咁「提醒」我:「老婆你依家個雙下巴好現,望落好富泰。」

其實我一直都有雙下巴,不過生完心如後係雙下巴+鬆弛一齊黎囉

真係.....忍唔住都要唱「我的青春小鳥一去不、回、來」

就咁,趁住心如百日宴前,去淨意坊做一次電波拉皮療程



之前有朋友做過Themage 電波拉皮,她形容Themage係「痛到阿媽唔認得」,打完塊面會紅腫一段日子

而呢部Intragen電波拉皮原理和Themage一樣,但度數可以就客人的接受程度而調較,基本上無復原期





淨意坊的電波拉皮回春療程步驟和坊間的醫美療程有點不一樣

潔面、磁叉經絡按摩、敷蠶絲面膜,然後先開始電波拉皮

因過程比較特別我為此問過Carmen,她表示電波拉皮是針對骨膠原和皮膚,磁針則針對經絡和面部肌肉,兩者需要相輔相承,而先敷mask是因為intragen為皮膚底層加熱,如放在之後就會減低效果,相反放在療程前則可以為皮膚打好底子,加強提升皮膚的效果

電波拉皮主要打兩round,第一round是熱身,第二round則全面一下一下地打,個人認為咀唇附近的感覺較大,其他地方不用特別調低度數都ok

即時效果是有的,Carmen話效果在一星期後最明顯






做完都無點紅呢!

療程還包五片蠶絲面膜作為後續家居護理,不用擔心用錯産品影響效果啦

百日宴當晚淡妝都見得人吧





發這篇文的今天,我慶幸我在這片土地生活著

無論大家有什麼行動,原意都是為著保護這片土地

希望,終一天大家有一個共同目標為這個家努力吧

別再指錯槍頭了






沒有留言: