2014年10月13日星期一

素顔無有怕~韓式隱形眼線



自從有左BB,化妝的次數真係兩隻手數得曬
抱住心如好快就熱到出汗,又怕佢用手摸,就算化左妝,出門口過一陣就融曬

但唔化妝,個樣唔精神是一定的
唯有做好保養,多飲水多休息
老生常談永遠都work的
不過,唔知要等到幾時囉

好耐之前睇康熙來了,有幾集叫女明星素顔上節目,有幾個女星卸妝前後除了面色有差多其他問題都不大

箇中秘密竟然是
繡眉,繡眼線,植睫毛

之前會覺得:車!出術!
現在會覺得:嘩!唔洗化妝就出得街,好方便啊!

本小姐沒有繡眉需要,植睫毛又要一個月植一次,而眼線呢,我一直都覺得是最重要的妝物

就算不上粉,都要畫返條眼線

生b後無咩時間鑽研彩妝,為了節省出街時間,決定一不做二不休,去紋眼線!

上網做好多功課,知道依家用來紋眼線和眉毛的material已經好進步,不會變色,而且如果手勢好過程係可以做到無痛

無痛呢個point對我好重要呢

結果我就找到SO BEAUTE
https://m.facebook.com/profile.php?id=200115643529304

貪佢近屋企,而且唔難約,店主仲好好人,又碰上promotion

的起心肝去啦
我做時85折,折後$1600左右,包半年補一次色,我做過research ,算係好抵做啦,刀片色乳等等都即場開封,乾淨衛生。

至於痛唔痛呢?過程是不痛的,只會感覺到有些東西在眼皮刮刮下,但當麻醉膏藥力過後就會覺得有點刺痛,因為位置比較敏感,我不斷標眼水



剛剛做完是這樣的,大約一小時痛楚就會消失

建議大家做完帶返副超,出街無咁怪相

兩天後感覺到結痂,最難熬的是要忍住唔R^_^

大約一星期痂便會掉得七七八八


做完一個月
效果好自然,眼睛亦有神

一句話,做得過!












沒有留言: