2017年1月3日星期二

我的梨花頭

坐到生菇 @stage_hair

Datshelen(@datshelen)張貼的相片 於 張貼

話說,12月頭我在stage hair 整頭

因為好想留長,而我的頭髮扁塌髮尾又四圍翹,所以想整個韓妹短髮

上網search韓式salon,要整個韓妹曲髮頭係又要電曲又要拉直,仲要二三千蚊,太貴啦

見到IG廣告stage hair 有得做梨花頭,

Stage Hair Salon(@stage_hair)張貼的影片 張貼

做出來的效果是順滑髮尾內尾,我覺得用來做留長中的髮型應該不錯,就whatsapp查詢價錢啦

Stylist 答我梨花頭的package 包括洗剪,上半拉直,下半夾曲,視乎髮質決定哪種藥水,價錢大約7xx到9xx,我覺得價錢合理就約了下班就去

去到吧,髮型師問我想點整,我答:想整梨花頭,佢就問:架錢你知架可?我問:你電話度話7xx-9xx?

佢話:我地今個月轉左,梨花頭係$13xx,送電前護理,你O唔OK?

Well ,12月頭的我仲要揸住枝手杖行動,而且忙到抽筋,特登收工過來,你同我講呢啲?

已經坐低左,我都無謂再浪費時間,如果效果好,價錢有變我都接受到嘅,雖然和我預期有出入

就咁,坐左幾個鐘,先焗個油,再拉直加電曲髮尾,效果都滿意嘅,頭髮比之前乾左少少,但未至於好傷

電完當晚是這樣的

image

至於持久度,電後大約一個月,每天洗完頭都用風筒揚乾,然後趁頭髮有點餘温時用枝內卷梳卷住梳兩下,就可以做到咁

IMG_8590

確實係比之前容易打理,但不要以為電左不用吹,係要吹架,否則都係會無定向地翹架!

總結:效果ok,但價錢和預期有出入,長髮 整會好睇d,短髮我覺得要成頭電先可以做到「有電過髮」的效果,依家我個頭的狀態是超自然,自然到人地睇落好似「無事發生」咁,坐左咁耐,又俾千幾蚊,換來「無事發生」,值唔值真係見人見智。

利申,我髮質好幼好軟,呢種咁自然的曲髮真係好快玩完,不過真係易打理左(係易打理不是不用打理)

沒有留言: