2016年2月23日星期二

自費品牌小分享-- Fresh

在Fresh 的東東中,我用過的有這些


話多唔多,話少唔少吧...
其實好耐之前已經「長草」,但真正「拔草」應該在心如出世之前
現在我以購入和使用的先後次序來品評下吧


第一樣試的,是黃糖面膜

話說懷孕時皮膚不算差,沒有長豆豆的問題,但因為無得做facial,果酸和儀器通通都唔做得,所以黑頭有點多,膚色亦唔太均勻。
有一天在執拾sample時,見到好耐之前換過的黃糖mask sample,就拎出來做下去角質,捽了幾分鐘,再等五分鐘,然後過水,你會發現面上有層油,過極水都沖唔走,然後用毛巾抹乾,摸下塊面,哇,好柔軟啊!!!
老實講,用之前我不停諗,點解一罐糖和油的混合物可以賣成五百幾蚊,用完我就明啦
未完架,當我抬起頭照鏡時,真係wow一聲,塊面明亮左好多啊!老公聽到我大叫係房走出黎睇,都問我用左咩做咩白左

最神奇係,老公竟然主動話去買俾我!!!

呢樽黃糖面膜算是滋潤型的去角質,如果當日累得緊要只用佢不再敷補濕mask都ok的,不過用就更好啦,我通常沖涼前搽上面,洗完頭準備洗身時洗走佢,十分之方便,而且好襟用,絕對會回購!

第二樣是大豆潔面,
佢同時可以做到卸妝,因為不是油質,不怕用完出粒粒。我試過用來落mascara的,都無問題,不過用量要多點,有點肉痛。
雖然個名有大豆,但完全唔覺有豆類的痕跡,我反而覺得有青瓜feel。
春夏天用好good,洗得乾淨又不會乾,冬天如果你本身太乾用佢會覺得少少吉,因佢本身帶少少涼感。
如果你係返工有化妝之後接住要去做運動的話,帶住佢就非常方便啦
下個月我要開始收工做運動減肥,考慮緊回購一枝depot落muji 牙膏管度用呢!$360/100ml真係有d貴啊!

玫瑰保濕精華
呢枝精華同我平時用開的精華有點分別,呢隻擠出來帶點米黃色而且企身的,好好聞的玫瑰味,我用開b5 gel之類的水質一點的精華,這個我個人認為慘透度一般,用完佢化妝會有擦膠碎,用完一枝看不到任何成效,$510/30ml,價位和效果都吸引不到我回購



這個我買的時候是eye gel,真空泵裝的,唔立,味道有少少涼茶的味,去水腫效果唔錯,但用完化妝會起擦膠碎,結果我大部份時間用來做導入和eye mask。用完效果不算驚豔,也不會回購了

黃糖潤色唇膏--Cherry
因為大肚時幾乎零化妝,我面色又倉白,整個人看上去非常不精神,需要一枝顏色鮮豔的唇膏,要找一枝夠色夠潤成份又不能太化學的,我只想到fresh...呢枝顯色度真係好高,用完個人即刻精神曬,而且好顯白,而且一點也不乾,好好用!後來有天媽媽說:我的唇膏用完了,你有好介紹嗎?我給她拿回家試幾天,她非常喜歡,就沒再拿回來了!確實,所有女生都應該有一枝紅色的唇膏的,呢枝絕對適合那些怕唇膏乾的女生


紅茶面膜
買了以上這些東東後,我就成了會員,會員禮物是紅茶facial一次,呢個行銷方式真係無得頂,唔hardsell,但做完就乖乖地帶佢返屋企
$840/100ml,暫時是我用過最貴的面膜。雖然叫紅茶mask,不過都無紅茶的味道,我又feel到涼涼地和青瓜的味道。收復效果好好,用完會覺得皮膚飽滿和漲卜卜,因為都幾貴我通常會敷耐少少,大約半個鐘啦!薄敷就ok所以都算襟用。效果都唔錯,會回購^^

玫瑰保濕噴霧
這枝我不是買貨裝,只是買了若干東西後送了一小枝,必須說fresh的大sample都包裝得好精美,這枝就算sample都是玻璃樽,非常有質感。
fresh家的玫瑰系列好香好好聞,它標榜不含酒精,但我用它弄濕棉花抹面,感覺涼涼的,而且面紅紅,可能我和它八字不合吧,對我來說因了解而分開的東東



黃糖潤色唇膏--Passion
之前那枝cherry被媽媽拿去用,我又不想買回同一枝,就買了passion了,無cherry咁深紅,都好易carry的,我通常出去晚飯或去影樓影相會用到佢,氣色會變得好好,都係果句,紅色的唇膏每個女生都要一枝架,而且fresh的潤色唇膏不需要用潤唇膏打底,滋潤度和顏色飽和度都好好架

黃糖亮彩修護唇蜜--Rose
帶小小粉紅色,令身,我覺得好癡立立,還是唇膏的比較適合我

黃糖潤色唇膏--Rose
少少粉紅色,素顏時用好good!

牡丹煥白夜間修復面膜
$540/50ml都幾貴,點解我果時會買?上星期剛剛開黎用,以overnight mask來說都幾易吸收,味道係花香味,暫時感覺良好

老實講fresh呢個品牌我都幾鐘意,價錢算係略貴,但某d產品係幾好用,人大了情願花多點錢買好用的,多過買平而廢的,加上fresh的幾次購物經驗都唔錯,所以我都會再幫襯架!

黎緊我想試的產品有它家好出名的玫瑰面膜、有blogger讚的白泥面膜、還有新出的紅茶過夜面膜。。。
不過等我手頭上的東西清掉一些再入手啦

分享完畢,希望大家喜歡^^

















沒有留言: