2016年2月19日星期五

新年快樂+情人節快樂

讀書時極愛放假,因為可以儘情放空,過年也可以逗利是,相信好多成年人都覺得,小朋友/學生是幸福的


成家後,就知味道啦,還記得結婚第一年,大掃除買海味買賀年禮盒唱錢封利是etc...身心俱疲兼荷包出血>.<不過一年一次,有得洗好過無得洗,唯有平時慳d啦

到有左自己的小朋友,其實我都無咩親友要去拜年,但以上的東西都少不了,上年心如仲細,我地只係加一項--影賀年相

新年快樂~我家的相片牆


今年,心如識行識走,開始牙牙學語,就會想帶她出外走走,一來讓她多放電,放得夠電就會瞓得好,食得好,心情好
之但係好多時連我地d電都放埋佢仲有電,而且仲啟動快速充電系統
二來俾佢吸收新鮮空氣,接觸大自然,見識多d新事物,對佢腦部發展有幫助呢


就咁,我放假做得最多的就係--幫心如放電

可以anytime 陪住佢係好幸福ge...

情人節呢,基本上和豬先生一齊左咁多年,加上有左小朋友,唔會有咁多驚喜啦...就算出街二人世界都會速去速回,還是三人行開心


雖然係咁,當我放假仲忙過返工,完全忙記左情人節呢件事,返到屋企竟然收到禮物


我只係講過一次中意呢隻味,佢就同我買左返黎了

一件禮物的價值,就是身邊的人記得的說過的話,知道你的喜好

嫁給你,是我的福氣

沒有留言: