2016年2月4日星期四

想靚住過年,點知生粒粒,點算好T.T

是咁的,本小姐間唔中都會做下矽針的
我做過的矽針牌,有Neville, Lipodermis,和Ronas
有興趣關於矽針的可以參考下其他人的矽針分享

因為臨近新年,想皮膚變白滑,於是星期日做了矽針
今次用Ronas
Ronas的矽針係呢三個牌子裡面最幼細,同埋呢隻的海水味都幾明顯
按完面就敷蠶絲面膜,做完無點紅
第二朝就紅到關公咁
到第三日開始甩皮,因為T zone我比較重點按,我下巴和額頭都有甩皮,下巴甩得勁d

甩皮有d痕,我就輕力捽左幾下
第三日夜晚,我feel到咀唇對落有粒石頭瘡,於是我睡前搽左fancl的暗瘡精華

第四日朝早,心如起身就摸我下巴,然後呵左我一陣
我照鏡時就見到咁了

從未試過局部地區爆發粒粒爆成咁,而且係痕的
呢一刻的我,有d肴底
似乎不是一般的爆粒粒
馬上入手消炎的東東
不過要聽日先到
跟據我的認知,係做矽針時按得太耐,加上該處多暗粒,甩皮期間有搞過佢,晚上要湊心如無敷面膜
令到慘劇發生
希望快d好返啦,過年啦

沒有留言: