2016年2月4日星期四

敏感第二天

昨天敏感的地方,一整天又痕又腫,我把家裡所有降紅防敏的東西搬出來,都搞唔掂...

為左消腫,我仲貼左成晚退熱貼...都唔work

於是...我唯有找我的家庭醫生啦>.<

醫生一見到我,就話:乜係你呀,好似無幾耐前見到你咋wor
我:係啊,我女病,帶佢黎睇你嘛

呢個醫生,我由細睇到大,就是親切^^他還深造過皮膚科,所以我對佢絕對信任^^
醫生用佢副放大鏡照一照...淡淡然地說:呢個係庖疹,要密密搽藥膏啦

就咁,尾指咁大枝藥膏,乘惠$270

btw... 醫生話大部份人體內都會有庖疹,主要因為個人攰、抵抗力低,佢就會出黎同你打招呼,而且唔會剩係生係個口,基本上有傷口就會誘發出黎

所以呢,一D好激的peeling,唔好亂咁做啊

>.<

沒有留言: