2014年10月5日星期日

閒時敷mask--The History of Whoo clay mask+驢奶面膜


話說,心如bb越來越有性格

我和爸爸出去四個鐘,返到屋企工人話佢唔肯食唔肯瞓-_-#

扭眼瞓時會好似醉酒佬咁講嘢,有時食食下奶又吐返nipple出黎四圍望,再扭下計,又越來越重,我開始明白點解抱b都會抱到筋膜炎

依家幾乎要趁心如瞓時先可以敷mask 打blog,我想像唔到如果我要返工我的狀態會如何

有工人幫忙家務,又不用上班,只是餵下奶,湊下女,每日到九點我都已無電

真心佩服在職人奶媽媽

好,入正題,我想講就算我無返工我都無咩時間打理自己=_=

趁老公在家,心如又睡了,我先可清下貨

無錯,就算無PR再找我,只要我一日還寫blog,我都會繼續敗家繼續試

今日就用呢兩樣

自從用過秘貼和鹿茸面膜後,the history of whoo已成為我喜愛品牌之一,中意到好想試曬佢地所有産品,但貨size唔算平,我prefer先買試用裝,再決定是否入手貨裝

而且試用裝一次用一包乾淨衛生

呢個白泥mask延展性幾高,我敷了二十分鐘,乾了一點但笑起來都不會有乾裂紋,香味是好女人的花香味,屬於比較溫和的深層清潔面膜

一包一次剛剛好

20分鐘後洗掉,因沒有完全乾掉,所以不難洗,我通常都會配合即棄洗面巾去清洗

用後皮膚明亮了一點,暗粒有收細了一點,黑頭白頭沒有軟化到,也沒有冒出來

對我就種混合性偏油肌好像不太夠力

不過要找性質溫和又夠力的産品,暫時我只覺得Eminence的益生益面膜做得到

總結是,用感不錯但沒有衝動入手貨裝的一個産品

做完深層清潔我會敷多一個mask,感覺上會吸收一點



驢奶類的skincare有陣子好似幾紅,標磅親膚性高易吸收

hydrogel mask的好處是貼面,這個也不錯

分開上下兩塊,呢個設計唔錯
顔色透明,就算心如突然瞓醒見到都唔會嚇親
敷半小時之後拿走
有點滋潤感但不會太立
皮膚光澤感有提升
以hydrogel mask 來講,滋潤度不錯,可以不塗面霜直接睡覺

敷完塊面膜仲可以用黎浸浴,一啲都唔浪費,good 吖

團購價$99四片,都可以入手


沒有留言: