2014年10月27日星期一

FTM的home facial 小分享


(BB的皮膚真不是一般的好啊,白裡透紅😍😍😍)




心如四個半月了
開始識大叫,扭計,仲重左好多

四個月的心如朱豬,現在6.03kg了,打針前,好得戚



依家幫佢趴低自己就識抬起頭望住你笑

之前去健康院打針,發燒之餘仲超級嗲
而我呢,


因為抱得佢耐右手由肩胛骨到手腕都冤冤痛,而且怕她半夜發燒,睡得很不好



沒有最殘只有更殘

搞到寫文都無心機

就咁,呢排成個人都腫腫地,其實應該要去揼個骨執返個樣,但湊女幾乎on call36小時


就咁,係屋企做機都要偷偷摸摸,要一氣呵成地做個home facial 是mission impossible

所以最近家居護理都少做機,轉而用一些傳統有效而又不用插電的東東去改善我浮腫,暗沉和黑眼圈的問題



最近在用Fresh Lotus Eye Gel, 質地算於水潤,平時我用gel會覺得太清爽搽等於無搽,這個沒有這個問題,但也不會出油脂粒,滋潤度剛剛好,對付乾紋效果不俗

平時我早晚用一粒綠豆的量,一星期會有兩晚會用一粒黃豆的量,配合上圖的磁鍉針(購自淨意坊)按摩眼框,力度要有少少冤就arm ,期間會feel到有cake 住cake 住的感覺,會係果啲位重點按摩,對眼睛疲勞,黑眼圈和眼腫都好有效

用磁鍉針按摩對減輕偏頭痛好有幫助,方法亦好簡單——邊度痛碌邊度

我通常會先用磁鍉針做頭皮按摩,放鬆頭皮之後先會開始home facial

碌完會順便敷個eye mask,

呢個啫喱粉皮狀眼膜去眼腫很好

至於面部水腫呢,我會用

Fancl Q10 精華打底,呢枝精華呈乳液狀,質地頗滋潤,我會搽埋頸,希望可以消滅頸紋啦

之後用HABA 的美白美肌精油做底油,呢枝和原版透明果枝相比會比較清爽,但皮膚作敏感時用沒有美白功能那枝會比較好
呢枝油有幾個用途
1.將兩滴油混和面霜用,滋潤感和滲透度都有增加
2.用完精華後將幾滴油在掌心搓熱後印上面,減紋效果不俗
3.用10滴左右塗在面和頸上做按摩/刮沙


有關刮沙的方法可以參考下日本美魔女水谷雅子的方法
http://blog.sina.cn/dpool/blog/s/blog_639fcbe00102dw18.html

刮沙板在街邊有,用在面上的話用魚狀板或我手上這種月牙狀的會比較好,刮的力道要有小小痛但可接受就可以

相比起按摩,刮沙的效果比較明顯,我常常一邊抱住心如餵奶另一隻手就刮刮刮,非常方便,如果心如扭計隨時停低都無問題,一拎起就可以用

如果心如瞓著就可以敷面膜,刮完沙皮膚的吸收能力好高的

推介給大家^_^





沒有留言: