2014年10月8日星期三

我的産後營養補充品

心如是天賜給我的禮物

為了她,身材走樣都可以不理,只要她飲媽媽奶飲得好好的

不過我的人奶只夠心如埋身吃,吃完後再泵的話。。。兩邊加埋一安都唔夠-_-#

心如百日宴那天好多友好都話我面色好左,我想我吃的補充品應該有幫助


坐月時我用補益坊的産後廿八方加雞酒補身

坐完月後我一直在吃這幾種supplement,為自己和心如的糧食補充營養



其實還有DHA,不過剛食完未買返^_^

左起:
白蘭氏蟲草雞精——感覺無原味咁燥和味道比較甘甜,由白蘭氏熱線買平啲又有送貨,本來想買滴雞精但香港不易買到,而且貴好多
日間一天一瓶,感覺元氣比沒喝時好

補益坊蟲草cs4——購自健怡坊。正價$398/90粒,不時會有promotion,會抵好多,無病痛時一天兩粒,我懷孕初期患重感冒,一直唔斷尾,直到開始食蟲草補充品就一直無病過

GNC鈣片——購自萬寧,因為餵人奶需要補鈣,沒有特別挑牌子,純粹容易購得,有人會到iherbs買,的確選擇多又平,但吃的東西在大型商户買比較安心

即食阿膠條——購自c竇,一天一條,我覺得幾好味,試過一天吃兩條,隔天喉嚨痛,吃了睡眠質素有改善




沒有留言: