2014年9月29日星期一

我的修身之路--WEEK 7Liposlim 排水瘦背修臂bye bye 肥腫療程

心如越來越重了

身為媽媽的我負荷越來越大,因為心如條頸未夠力,抱的時候仲要托住頭頸pat,揹帶都未用得,但心如又不喜歡打橫抱,所以成日要用我個人去就佢,佢就可以好開心咁四圍望,我就腰酸背痛

上星期去到淨意坊Carmen建議我做
Liposlim排水瘦背修臂bye bye 肥腫療程

原理是這樣的
 
 “西班牙liposlime “負壓吸力 
負壓緊緊吸附在皮膚表面,牽拉神經、肌肉,暢通經絡,有助活血行氣和止痛消腫。疏通經氣,改善氣血循環。如果人體氣血循環好,便有利新陳代謝,繼而排出體內廢物。 水腫成因多,若血氣不足,負壓按摩能疏通經氣,利於排水。


順帶一提,淨意坊有好多種背部療程,針對背部不同問題,今次就針對我背部疲勞水腫去做

和面部護理一樣,做back treatment都會清潔噴蒸氣和針清的,而噴蒸氣前,我仲做了一個綠茶咖啡按摩去角質,加強之後的去水腫效果


負壓吸力就是類似走罐,但痛楚和砂痕都大大降低而且可以調較,更適合大部份人去做
效果好明顯呢,做完有少少紅印,代表我氣血運行的確麻麻,那些紅色的砂痕第二天就退乛⼁

因為餵母乳不宜節食,我的體重到了75kg就到平原,好像沒有再回落的跡象
不過我又唔會揸住個磅做人,線條比較重要
除了做養生修身療程外,我今次一不做二不休,落重本去葆露絲配了束衣束褲腰封


係好貴,但值得!
因為剪裁和用料都很好,穿上身不會cool到抖唔到氣,也不會焗到出熱痱
穿上身後身型馬上改善!

話雖如此,我必須講真係好貴,貴到我付款時要深呼吸呢

就當是獎勵自己十月懷胎的禮物吧


沒有留言: