2015年12月28日星期一

求救文:WLW用唔到

首先,容許我呻一下
Window live Writer在今個月突然不能用,說我的ID和password錯了,然後打完篇文就話不能c將我打好的東東連結到Blogger的server

我將WLW卸掉再重裝,卻再也裝不到了

總之,就係唔可以再離線打文

非常之唔方便
我上網不斷尋找解決方法,但問題都未解決到,亦都俾我知道有好多人都出現左呢個問題
用唔到WLW


雖然,有心打文就點都會打到,但要post相或者整一D比較特別的編輯例如表格,就會煩好多
真係好煩。。。

又有人話,咁搞法,遲早Blogger會摺埋
對於一個blog齡超過10年的blogger如我,真係想喊。

寫blog所花的精神時間,真的非一般。摺blog,就同將我生活的一部份接埋一樣。係會令人無左生活寄託。

希望,係不久ge將來,呢個問題可以解決

呢個竟然係我的新年願望,真係慘慘豬>.<

沒有留言: