2015年12月10日星期四

我對creme de la mer的迷思(1)

LA MER對我來說就是貴婦級
我是個初出茅廬的小婦人,即是女人仔一名,有排,亦唔知幾時先到貴婦級
雖然如此,我都想試下做貴婦,所以之前想入手creme de la mer
手上有個板仔,起初本小姐用了一個星期就停了,因為用左幾日皮膚不水潤粉刺卻多了很多,結果要用eminence 垂般草面膜調理了一個月>.<
IMG_0091
但放埋一邊本小姐又唔係太甘心,貴野黎架嘛
自問自己是正確使用(用手搓熱印上面),唔存在「用得唔啱出粒粒」的問題
上網見到有人用完乾紋少左好多

(唔係我黎架!不額頭乾紋真係好困擾我)
趁呢個星期明顯凍左,凍到唔想敷mask,就俾多次機會佢啦
IMG_0094
sample裝,用左10次左右先用到半樽仔
無論味道和質地,我都覺得同娥羅納英好似…但娥羅納英平好多啊
今個星期每晚都用佢,試過搓開時加少小olecule的barrier repair…易搓開左好多,但用HABA Squalane 就會油d,好推過咩都唔加,但用感就加barrier repair好d
我會再update 我的用後感, stay tune^^

沒有留言: