2015年12月28日星期一

我對creme de la mer的迷思(3)--用了1星期soft cream

話說,為左試真D LAMER的面霜,我買了3個不同質地的 creme de la mer--

gel cream, soft cream 和cream

先提一我是混合性偏乾的皮膚,皮膚薄,額頭有陳年乾紋,T字位容易脫妝出油,眼周C字粒及面頰秋冬天會猛猛緊及面頰會發紅,鼻和下巴毛孔粗,有粉刺,生理期會生痘痘

gel cream目測似無油的sleeping mask。。。試過日間用,現在秋冬天會不夠保濕滋潤,所以我直接skip了這個
Cream之前已經試過,今次就來試soft cream

soft cream 的質地,我覺得介乎面霜和乳液之間,是乳酪般的質地
LAMER家的面霜珍貴成份會遇上溫度而釋放,所以我都係用枝棒仔去挖~
soft cream的質地無cream咁杰,頭幾次我都攞多左份量,但其實佢都幾潤的,用量和cream差不多就ok

soft cream不用放在手心乳化,直接搽上面就可以了
滋潤感方面,我覺得和cream差不多,不過soft cream的滋潤感我覺得比較深入,cream我常常覺得所有野都留在表面沒有吸收到,而soft cream我是feel到皮膚有被滋潤到

頭幾次用量多了點,我下意識地摸下塊面,過左一陣覺得連手指都滑埋
我的手掌和手指都是荒漠,樹紋滿佈的,摸下塊面俾soft cream滋潤下d乾紋淺左一半,而且手掌的皮膚都柔軟左

同樣的效果在我的額頭和頸都見到,乾紋有變淺,而且皮膚柔軟度有提升,同時秋冬發紅的情況有減少。

不過,呢個cream都係滋潤有餘,保濕不足,恆常的去角質和保濕我都有做,我發覺有做保養再用LAMER的cream效果才會出現,所以,真的不可以懶和慳,以為用貴野就可以唔洗保養\


沒有留言: