2014年8月30日星期六

哺乳媽媽的用品推介--MAMAWAY



心如而家2個半大,蓮藕手都初具規模,人奶真係好處多多,方便,衛生,而且易吸收
因為喂人奶要拿高件衫,走光事少,打出個肚腩冷親事大啦,我坐月時就係因為咁試過肚痛

所以呢,喂人奶除左一般人話要準備奶泵奶樽之類外,哺乳衣和乳墊都是必需的

產前已經有留意相關產品,也買了一些布乳墊,但哺乳衣在香港似乎未成氣候,又貴又唔靚

到心如BB要餵人奶,就覺得哺乳衣好有用,而且布乳墊也有個大缺點,就是會漏奶,而且會冼唔切

但生左BB要出街唔係咁易,上網睇有詳細資料就買得安心又放心啦

上網搜尋「哺乳衣」就見到MAMAWAY
http://www.mamaway.com.tw

MAMAWAY 是台灣牌子,主要賣孕媽媽和人奶媽媽的東東

老實說,本小姐真係有相逢恨晚的感覺,因為身高的關係,我整個孕期都買唔到褲,連LEGGING 都買唔到,但呢度就大把,
MAMAWAY 主打歐美style,對於我呢類高頭大馬的媽媽就最啱啦,夠大又夠長

不時都會有折扣,折完的價錢都很reasonable,但質量是很好的,沒有線頭,不脫色,對bb刺激性非常低
我曾經在淘寶買衫中伏n次,但mamaway卻一次都無出事,值得一讚

另外乳墊我很推介,平過吉之島,平均一個不用一蚊雞,衛生點一日換三次都不肉痛

買滿2000台幣就免郵費,我仲試過今日下單第二日早上就收到貨,非常effective

推介給各位孕媽媽和哺乳媽媽

沒有留言: