2014年8月10日星期日

我的産後修身之路--前言

對於一個女性來說,結婚,生bb都係人生大事,前者係會在婚前盡一切努力去令自己變靚變瘦,而後者係會無可避免地令身形体重外貌暴脹到人生的高峰,産後所有嘢都以BB為第一位,第二位是自己的精神狀態,而對自己外貌身形就去到三四五六七八位了,你只會擔心BB瞓得好唔好,自己夠唔夠奶水俾BB















就係咁,心如BB出世後,我的体重都只係比生之前輕左5kg(孕前65kg,産前85kg,現在約80kg),所有孕前的褲都著。唔。返。

係拉到上大脾一半就cake住果隻,連自己都覺得恐怖

但因為做全人奶媽,節食不在我考慮之列,只好希望造奶過程可以消耗我的肥膏

而個樣呢?生完心如後最少三個鐘餵一次奶,咁即係我生完後幾乎未試過連續地瞓超過三個鐘,對於以前瞓少啲都唔得的我,唔夠瞓的我乾紋暗粒黒眼圈敏感水腫鬆弛暗啞乜都出曬黎

就咁,黃面婆是這樣煉成的




不過為左心如bb 所有轉變我都可以接受,不過唔係逆來順受

所以呢,趁依家女又生完,月又坐完,係時候開始收身啦

由今日開始,我會分享下我的產後修身之路


沒有留言: