2014年8月5日星期二

用後感~~it skin snail sheet mask

呢張mask純粹為左湊夠錢換印花而買的,無記錯大約$22一塊,我發覺韓國牌子只要和snail 有關都會貴啲,呢張我買的時候覺得幾貴,因為innersfree的paper mask都只要$10,

心如呢排日間作息好唔定時,我通常只能在她瞓著而又安頓好的時間做我的保養,不用過水的paper mask依家最適合我

前兩日在家做了個 milk peel,皮膚會特別乾,就開黎試下
不過敷上面不久心如開始扭計,我就影唔到相了,只可以以文字描述啦

面膜質地屬於不織布那一類,有點厚度,但係無cover到眼瞼,精華液算是水潤型,唔算輕盈但亦唔會痴立立,無色無味,我呢類混合性偏油皮膚用都無問題

我堅持敷左20分鐘,塊mask 都仲好濕,我就用黎揸手腳,面上的精華按下就揸面霜瞓啦,第二朝照鏡見鼻頭的毛孔有收細,而且無點出面油,效果唔錯吖

$22一塊唔算抵用,但間中用下都ok
回購度:50%

沒有留言: