2014年8月12日星期二

我的修身之路--WEEK 1


心如bb剛剛过了猛長期(突然會變得大食),作息時間固定返少少,我就可以花少少時間去保養,不過我部clarisonic 開始壞壞地,唯有拎返d産品去角質

今個星期我用 Fresh 的 黃糖滋潤亮采面膜

糖粒看似大粒但在面上按不會覺得刺激,但會感覺到面上的角質死皮會被磨走,我通常按三分鐘然後讓它停留五分鐘,再過水,過水後會覺得皮膚好滑好滋潤,仲會明亮左

我會在感覺到有少少滋潤感時用 Annie' way 的凍膜,厚敷返半個鐘。

Annie's way 的凍膜我用過熊果素和金盞花,兩個我都無敏感,但感覺熊果素果隻出來的效果,無論在亮白補濕和清粉刺的效果都比較好

敷完我會清下黑頭,之後揸返眼霜面霜

上個星期做左呢幾個 Step,暗粒和暗唖有少少改善,但其它問題單靠我一己之力就真係唔係幾足夠

上星期我在SENSE OF PURE淨意坊做左個
漢方經絡提升燕窩精華膠原美白療程
淨意坊的裝潢好雅緻,感覺非常舒服,每次做treatment 前都來一杯 before tea,今次我仲帶左包黑糖四物茶走 tim,下次再分享

今次的 facial步驟是這樣的


在淨意坊做treatment 和其他地方不同之處係--步驟比別處的多,就算做facial都會用熱石按背和敷藥包,對於唔夠瞓又要時刻留意BB情況的我得到真正放鬆


好多人都覺得漢方美容效果不及醫學美容快和明顯,但漢方美容的優點是無痛,無副作用,而且加上一些儀器輔助,效果都可以好明顯

我做完眼圈有減淡,皮膚也飽滿光澤了,蘋果肌都上返少少,頸和下頜都無咁鬆泡泡

最重要係,在做facial 期間我瞓左一陣,醒返時好似叉足電咁,呢種感覺我由生完bb起到依家先真正感受到,個人精神滿滿的感覺實在太美好

下星期我會著手收身,下次再同大家分享!




沒有留言: