2014年8月18日星期一

我修身之路 --WEEK 2





今個星期心如BB兩個月啦


我的體重都降到77kg...都仲係好驚人的數字,但我是一個身高176cm的女生,嫁人時體重60kg,孕前65kg,心如出世前85kg...
不過我並無節食,因為我還是個全埋身的人奶媽,所以真的急不來

好多人以為産婦坐完月就完全恢復,但其實唔係架,大肚都要十個月,頭三個月仲要又嘔又剩,要完全去返孕前狀態起碼都要幾個月啦

我一向都中央肥胖,生完到依家個肚仲係三四個月咁大,顯得同個胸一樣大,之前用過含有ppc的減肥膏效果唔錯但略嫌太痴立立,喂奶時high 到心如bb就唔好啦
係FB見到萬寧都有PPC的産品,即刻買返黎試啦
呢枝$280/50ml,搽肚腩用一泵就夠,延展性都幾高,我通常沖涼後按一泵多少少,在腰間按摩一分鐘,好快就feel 到熱辣辣,用左一星期個肚都無咁水腫,有返小小線條

而因為呢枝油用左會熱辣辣的關係,我通常用將手上剩返的小小油份抹上肩頸位,可以紓緩返喂奶時低頭望bb的不適,會好瞓好多架

生左bb之後,我發覺自己體力仲未恢復,好易攰,有時候買餸拎多小小返到屋企都要抖返一陣,我相信要長時間去調理先得

上星期我去淨意坊睇下有咩treatmemt 適合我做
鐘意去淨意坊因為地點方便,環境舒適,而且不hardsell,只會向你介紹你需要的,治療師不會在療程期間non stop地和客人聊天,使人得到真正放鬆

老闆娘Carmen point out左一個事實:要氣血和循環有改善先可以事半功倍
生完bb,除左虛耗好大之外,要照顧bb,休息的時間和質素都不足,於是今次Carmen 建議我做以下三個療程

第一個療程係針對肚的


哇原來肚的treatment都有咁多個 steps!

對女性來說,肚呢個部位有好多和婦科有關的穴位,只要加以調理,個人健康就自然氣息好,個人精神望落都靚d!


當中漢炙儀按摩暖暖的,好舒服,做完之後個肚少左好多脹脹的感覺

第二個療程是針對腿部的



呢個療程係儀器配合人手,有效得來又舒服,餵奶時我常常要長時間維持一個姿勢去坐,但bb有一定重量其實我就算坐住全身都用力,對腳,尤其小腿肌肉長期處於繃緊狀態,療程期間淋巴位感覺較大,治療師都會遷就我,不會夾硬來,值得一讚

雖說no pain no gain,但對我來說,做treament需要以舒適為大前提,這一點淨意坊絕對做得到

最後,治療師用呢個咖啡綠泥磨砂幫我做背部磨砂按摩和用蒸氣幫助成分吸收





過程舒服,而且感覺個人輕左,企都企得直d

之前都有去別處join過按摩療程,按摩時的確舒服,但第二朝就會打回原形,

但今次做完後,睡眠質素明顯改善,而且整個人奄悶無精神的問題好了一半,效果都keep到一個星期架!

所以呢,收身唔止收個body shape,整個人的狀態得到恢復才是皇道啊!




沒有留言: