2014年8月27日星期三

我的修身之路-- week 3



早幾日我們帶心如bb去朋友新開張的studio 玩



心如bb非常合作,不過呢排我的皮膚就唔多合作了,
秋風起,皮膚好乾,但又出油,搞到起左好多「難」,有時仲會又痕又紅,額頭是重災區,好難受

於是,密密用domohorn wrinkle的保濕液,
Domohorn wrinkle 提倡恢復肌膚的「肌本力」,即是打好底子,原理就是皮膚本身健康,有咩事都好快好返,治標又治本


呢枝係我用過最正的補濕精華,呢枝係半量裝,正裝$500有100ml,除開比bicelle仲抵用,可能年紀漸長,我曾經不能沒有bicelle的b5 gel,但秋冬的話b5gel已經不能滿足我

Domohorn Wrinkle呢枝補濕液我通常會分兩次印上面,會吸收得好過一次過上面架!!

DW的東西我由婚前就開始用,雖然有時會用其它産品,但到現在皮膚有不穩定時用總會有很好的效果,非常推介給那些抽不出時間做FACIAL 的女生,只要用來做日常保養,效果不比手做FACIAL 差,而且成分很令人安心

用完呢枝就解決了乾到出油的問題,

然後我就會用Absolute Care的SOS treatment cream


呢枝簡直是我的抗敏神器,最重要呢枝cream係無藥性架,我通常用返一兩次就可以好返曬
抗敏的東西不需要常用,但一定要有一枝位傍身

為左加強效果,我今個星期去淨意坊


淨意坊的裝潢走田園風,房間也非常整齊企理,屬於很受女生喜愛的風格

Carmen 介紹我做綠魚子光療完美緊膚護理



一直覺得「魚子」呢種成份是熟齡肌的專利,但原來綠魚子是沖繩的海葡萄,是海藻的一種,有很好的排毒美顔效果

這個treatment還會以磁鍉針做按摩和導入

磁鍉針的磁性能幫助帶走面上的廢物,按摩面部肌肉,對排水腫瘦面效果好顯著



其實每次treatment都有按背的環節,除了可消除疲勞外,可以促進血液循環,加強療程效果

今次我就做了個綠泥咖啡療程


用咖啡綠泥按背後整個人輕鬆了,寒背的問題得到解決,對我來說是意外收穫

按完背再轉身做facial,不得不讚淨意坊每位員工的手勢都好好,針清都不會死咪爛咪,不會把你的臉蛋紅到一達達

磁鍉金按摩是有「冤冤地」的感覺,不過按完就見到效果


有圖有真相,做完塊面好明顯有提升!!


除了面部外,今次亦針對我的肥美大脾做了個爆脂療程

呢個療程我第二次做,爆脂儀是用超聲波原理打散脂肪,脂肪從尿液中排走,做的時候會有小小耳鳴
另外,負壓修型感覺有點似走罐但不會令你起沙,有促進淋巴循環的效果
至於RM機就有少少吉吉地,是以生物電流原理模擬做運動,促進燃燒脂肪

一個療程中做三個機,做完兩次後著貼身褲感覺上鬆了一點,而腿部的腫脹感覺亦有減輕

做TREATMENT見到效果是會令人更期待下一次

下次我再同大家分享我的修身之路啦^_^



沒有留言: