2012年3月30日星期五

護膚新習慣--用洗面奶洗面啦

 

本小姐最近Keep住做facial,之前用錯潔面品搞到皮膚敏感,美容師叫我轉用洗面奶,因洗面奶的成份在洗面產品中成份最簡單,敏感皮膚用就最好啦

本小姐諗諗下都好有道理,做facial的地方不都是用洗面奶的嗎?

本小姐常去的美容院是用Eminence的東東(有留意袁小姐的店的話應該知道Eminence的東東好正啦!)

於是入手了一枝洗面奶

image($470/250ml),是我用過最貴的潔面產品啦!肉痛>.<

乾手乾面打圈過水…咦,洗極都好似有層油咁ge?

問過美容師,原來要用洗面樸抹先乾淨ga……

yeah!又學多樣野啦

用洗面樸抹完再過下水,好清爽又不會乾

這個Lemon Cleanser有好freah的檸檬味,早上用就very good啦,

本小姐第一次用洗面奶產品,感覺非常良好啦!

唯一缺點是價格偏高啦!

即使本小姐現在可以85折去買都要差不多$400啦!

洗面奶可以用來卸妝,不過洗面奶本來用量就比起泡產品多,再落妝的話好快就被我KO啦

 

所以呢,本小姐就要著手找代替品啦!

之前本小姐在灣仔太原街口的卓悅看到它!!!

 

028_thumb1

 

 

皇天不負有心人,找到了這個,$350/1000ml的salon裝,好抵用啊

相信做過facial 的sis對這個主打香薰美容

最勁係平時連用油都落唔曬的clinique睫毛液(溫水可卸但油就落唔到=.=),呢枝都可以搞得掂啊

而且好香呢!

有blogger話decleor無出salon size,但我用過decleor的sample size,氣味是一樣的

而且「起碼我用得很舒服」

 

好啦!等我做返個大比拼先!

  Eminence Decleor
價錢 $470/250ml $350/1000ml
氣味 好醒神的citus味 好舒緩的花香味
洗感 偏向清爽 偏向保濕(有屬保濕膜)
卸妝力 一般
(不能卸眼線睫毛液)

(可輕鬆卸眼妝)

 

對我來說,Eminence的缺點只有一個(貴!)而decleor可以一物二用(卸妝+潔面)而且價錢實惠

 

大家可以按需要和預算選擇啊!

沒有留言: