2012年4月5日星期四

【花嫁‧心晴】嚇死人咩

早兩日,發了個夢,直接把我嚇醒

 

夢見自己參加朋友的婚禮,看見化妝師把朋友仔妝得美美的,就二話不說妝都無試就book左朋友的化妝師。

 

然後,鏡頭一轉,到我結婚果日…

朋友仔結婚那天book了的化妝師到吉時都未出現,我等到標冷汗

然後,Shirley老師(現實中我book了的MUA拿了兩件頭的紅色衫裙過來

本小姐:

咦?你做咩黎左ge? (完全忘記年頭已經找好化妝師)你做咩帶件咁ge野黎呀?

Shirley 老師:係呀,你快啲換左佢啦,就夠鐘,要快啦


本小姐:哦…我有褂架…咦…我之前果日無拎到…

之後我大聲叫我的姊妹幫我拎褂,我啲姊妹回應:咁早未開門啊!

就咁,標冷汗之後就醒左啦

真係,嚇死人鳥

明明呢兩樣都搞掂啦嘛





沒有留言: