2012年4月8日星期日

[花嫁•心情]嚇死人咩2

又放假了
這幾個月的假期放得零散,好多人以為我成日放假呢

大抵我實在對婚事太緊張,最近的夢都和婚嫁有關

昨晚的夢…
一朝早擘大眼
咦,今日約左去影pre wedding 啊,執野先!
咦?我件girldle呢?滿頭大汗下找到了
準備出門口,望下艾瘋咩天氣…
今日12月6日!!!

身邊的姊妹說,係啊你影完相好去到啦

本小姐:下我未印帖啊!
姊妹:你邊行邊打電話啦!
本小姐:我未訂回禮物啊!
姊妹:陣間經過時訂啦!

結果,行了好幾家店,都找不到合心水的禮物

然後,打電話給賓客,不是電話不通就黎唔到!!!

之後不斷問姊妹,點算啊,點算啊…

嚇死人咩






沒有留言: