2012年3月7日星期三

【花嫁‧心情】呻呻呻,大大大出血

由決定結婚到呢一刻,足足三個月啦,

距離我們的婚期,尚餘9個月

所有野都keep going進行緊

係一次hea遊yahoo拍賣的途中,

找到一間快將結業的婚紗舖

放假無心插柳的登門造訪,

隨後陸續購入晚裝,婚紗,首飾

買到戶口的銀碼幾乎歸零

 

二月份花的錢太多

先是到dermes join了手臂脫毛,因為用EPS計起上黎最抵,Dermes的療程一筆過地付清,

比後唔駛心掛掛,覺得自己好有型

然後怕被dermes 的人再sell自己索性自己走去Musses做背部彩光脫毛….

係平好多啊而且可以分幾期碌卡

但同一個月join兩大part的脫毛療程

咪就係大出血囉

 

二月中經前皮膚大災難,又紅乾又癢又喪爆粒粒,d粒粒係有膿的,野火燒不盡

與是對有機品牌多左興趣,

買了Eminence的幾樣東東試

老實說,不是醫美品牌那仲速效的product

抗敏的mask用了幾天也見不到效果

也許是太大災難,神仙難救

於是鼓起勇氣,到Kos試做 Eminence的facial….

效果不是即日見到,但隨後幾日粒粒逐漸減退…沒有「春風吹又生」

皮膚的防禦能力真係好左

而且用了它家的洗面奶,之後面紅的情況少左(平時在公司,未到三點三面珠紅曬,依家如果夜返屋企先會紅)

比較驚喜的是,去黃氣的效果真的幾明顯。

它家的藍莓面霜,真係好香好香

可以順手high一點在眼上,連眼霜都唔駛搽啦!

看上去很小一罐的travel size,早晚用了三星期只用了半瓶,其實是貴買平用啊

總好過買了一大罐萬年用一完吧

 

它家的產品不便宜,但facial的價位相對合理(買五送一大約340就有一次保濕facial)

所以呢

單是二月,我join了兩個脫毛療程和一個facial療程

然而,仲未止血架

 

有日和豬先生去抽血做婚前檢查後,走進一間快將結業的婚紗店

就這樣,big day, prewedding, 和姊妹裙全部KO

你可以話我狼死,

但真係超級抵

這些東東,我都是用比租還漂亮的價位KO掉的

 

重點係,我銀行戶口裡的錢,只剩下今個月的薪水了

呢d,就叫做化整為零啦


 

這些天都在為晚裝奔走

豬先生好像無動於衷,四點半收工自己回家了

我收工要去試裙,等改裙,回到家都差不多十點啦

「咁我要返工嘛?」

乜全世界得你要返工咩?

「你又無叫我去…我唔知嘛…」

你又無問!!!你成個過程無參與過啊!!!唔知唔知!!你連我著乜都唔知!!!

「係啊,我唔知加,你影比我睇咪知囉」

唔好意思,呢d不勞而獲掠奪人辛勞成果ge野我唔、會、做!!

「咁你想我點?我咪話同你去婚展囉」

哇!真係多謝曬

 

場係我睇,衫又係我睇,不如你到時就咁現下身簽個字算啦!

 

哼!

激死我啦!

沒有留言: