2012年3月14日星期三

pHion 減重計劃 day 6--15/3/2012

 

首先,利益申報一下

呢set野本小姐係真金白銀買的,亦是第一次光顧袁小姐的店

pHion 減重計劃--day 1

所以呢,本小姐會係樹來一個真人實證

 

本小姐五月會拍婚照,近大半年縱食無度,返工成日坐,搞到體重不斷上升,下半身肥腫難分,真係惡夢

所以,減重修身係當務之急啦

有人同我講,做多d運動咪得囉

鬼唔知咩,但本小姐缺乏運動細胞,而且有傷患,所以,運動會做,但唔可以期望單憑做運動減磅囉

 

而且節食個樣會好殘而且好辛苦,所以今次月$1250買呢set野試下啦

 

本小姐屬於高頭大馬型,身高五尺九,體重142磅—>呢個係我11/3/2012早上得出的數字

真係嚇死人

 

本小姐目標磅數係125磅

哇成十幾磅啊

盡力啦,唉。

 

因為太肥,所以決定先減重後修身。

 

話咁快,本小姐食左呢set野第六日啦

本小姐無特別節食,不過由平時食到「好鬼飽」減到依家「剛剛飽」,而且食得清左,少肉多菜,飯係照食ge

我會餐前就沖一杯,飲完都飽左1/3啦,之後食正餐食量有少到

之前我講過好似飲沙石,係因為綠粉和火山土係唔唔會溶曬架

 

不過味道係ok架!甜甜地有少少辣,係好輕微的辣

 

本小姐好乖每日都有飲架

放假就早午晚三餐都飲

返工就只係午晚

 

頭兩日除左飲完飽飽地之外無感覺。無便意(本小姐平時腸胃唔算好,間中會無便便的)

 

第三日和家人飲茶後不久就出現萬馬奔騰的感覺,可能飲茶比平時食得油膩

 

自此之後,每餐飯後一兩小時內都有便便,即係每日都可以去到兩三次

而且便便係非常軟身的,帶深綠色的

而且小便都多左

感覺上個人輕左,無咁多廢物

 

重點係,今朝食完早餐後上磅—>139磅!!!

輕左三磅!!!

好鼓舞的成績

要繼續努力

等減到五磅之時,就開始我的「修身」計劃啦!

 

加油!

沒有留言: