2016年3月29日星期二

2016/03 空瓶記

今個月用完一堆東西,不過因為一星期有三晚要去 梵博家 做運動,回到家已經無電了,所以自家拍的產品照就欠奉啦,產品照都在google找回來,不過文字是我真心分享^^


LJ的化妝水,婚後一直在用,因為salon裝,性價比非常高,香味討好,清爽保濕,沒有不愛它的理由,家中還有一枝四月底到期,要每日濕敷爭取在過期前用完
回購度:很值得買,不過已經用了好幾瓶,想試下其他牌子



ILCSI甜紅玫瑰洗面奶
我買淘寶分裝的,別問我怕不怕假貨,我買的那家在微博裡賣就個牌子算是始祖了,好多代購都抄佢COMMENT
價位唔算平,玫瑰味都幾好聞,唔俗得黎有少少lady,用來卸防曬無問題,和我用過的洗面奶有點不同,呢隻打圈按面過水後係爽身的,滋潤感不重,效果算係無功無過
回購度:20%


ILCSI rose petal gel mask
呢個都係用分裝的,我會溝少少蘆薈gel用
之前想入手fresh的玫瑰面膜,但評價有點兩極,結果忍手
呢個分裝,我用完好中意,因為玫瑰味好香,用完好水嫩,又白淨了
就買了個salon size 125ml回家
因為之前分裝沒有成份標籤,salon裝就有了,卻看到好多對皮膚不太好的成份(例如pafum在成份表裡中間的位置,香葉醇會致敏等)
如果以一個salon牌子的話,有呢d成份我覺得正常(不過最好無啦),但身為一個有機牌子,又要另外落香料,我覺得佢畫蛇添足囉
anyway,印象中Eminence 則沒有此等情況出現
回購度:50%本身不排斥添加劑,不過最好不要在太前的位置


Olecule Revivial Serum
用掉一枝sample 就馬上入手,算係果酸類的精華
去粒粒效果明顯,試過下巴生了粒大痘,塗了第二天變小小痘
要晚上用,在眾精華前用,幫皮膚清底
因為近期不想再做果酸或矽針之類療程,用daily product感覺上會比較溫和,皮膚不會太依賴果酸
回購度:100%,已入手30ml




Selveskin Copper Peptide
用掉5枝sample size,好易吸收,我通常是夜晚用
用了一兩個星期會feel到皮膚緊實了一些
五六年前我在BB laboratories買過它家的藍銅原液用來碌微針,效果很好的,不過當年好似要$200/5ml之後無再入手,後來想回購時卻停產了
現在有出藍銅產品的品牌好似不是太多,也不知哪家比較好,無從比較
回購度:90%

Olecule Nu-concentrate
用掉三枝 sample, 質地有d似蜜糖和膠水,是杰身的,b5是保濕,Nu-concentrate便是滋潤,近期成日都覺得乾到出油,但搽多多保濕精華都不夠,油可以鎖水但只停留在表層,總是覺得差了什麼,用了這個就知道之前爭咁d「滋潤」
佢剛上面有點立,好快就吸收到,乾紋都退了一些
回購度:100%,已入手30ml

Dr Athena 水光針面膜
無可否認佢補濕滋潤的效果係幾強
夏天用會覺得太潤
係我呢排又乾又鞋,但又出油爆粒粒的境況下,能令d粒粒clam down,塊面無咁紅
真係幫到手
回購度:100%







沒有留言: