2016年3月28日星期一

〔用後感〕History of Whoo 氣墊粉底

近期氣墊粉底非常Hit, 當然佢有佢賣點

光澤。貼服。方便。易上妝。高防曬。高遮瑕....

最勁就係佢粉餅般的packing但液態的質感

用個粉扑點點下就可以上妝

呢個潮流係韓妝帶起,咁我入手時就由韓國品牌入手啦

呢個氣墊粉底,我係上年夏天購自KC mall的,因為那時間做cushion 粉底 75折...本來我係想買200-300價位左右的入手玩下,當下目標是Hera/IOPE,BA姐姐話75折的話,最抵用係Whoo啊
就咁,折完$4XX,有多一個refill (好似大部份品牌都會有refill?)包裝又華麗到飛起(提外話,我是偽貴婦控)就咁就入手lu...

因為是夏天買的,買完就梗係即用啦....

夏天到手後用了一段時間,最後都頂唔順停左>.<

剛上妝時妝感好透亮有光澤,而且遮瑕度都好ok,可以遮到70-80%黑眼圈,但無幾耐我就發現到少少問題

上妝後面上的粉底好耐都未乾--我畫完眉和眼線都未乾透

不控油,化妝後大約一兩個小時就開始出油

兩三個小時 T Zone 開始溶妝,同時粉底開始氧化轉暗

半日下來,上妝後的膚色竟然比我自己原來的膚色暗

個人認為history of whoo 在香港夏天不適合

好啦,趁依家間中仲凍凍地,就摷返出來用,睇下會唔會好啲啦~

Er...無夏天咁慘不忍睹。。。
剛完妝頭兩小時都真係幾靚架
出油的時間都係比平時用粉底快一小時以上,而且會出好多白頭
大約lunch 後都係會氧化變暗

Well,唔通我仲係妹仔命,用唔到貴婦嘢?

沒有留言: