2016年3月29日星期二

最近起敏感

其實都持續了多過兩星期了

今次敏感同之前都有點唔同。之前係面珠位紅,熱,然後搽野會「拿」

今次,顴骨位生了好多好細粒,無膿頭,但又痕痕地的粒粒

d似我懷孕後期生在頸上的肉粒,唔會傳染,但會越來越多,有礙觀瞻,化妝後d粒粒好似仲明顯左>.<

好擔心啊

呢排連peeling都唔敢做,怕會刺激到

而一日一面膜和一個月KO toner計劃仍然進行中

這兩個星期主要在用以下幾個面膜

(最近心如病了,回家實在無空間拍照,產品相片都來自google,請見諒)


ILSCI 甜紅玫瑰保濕修護面膜



ILSCI景天草紓緩淡斑面膜



SOTHYS 智能水份面膜



EMINENCE 人參果面膜霜

ILSCIEMINENCE的面膜我都有MIX 蘆薈GEL用,然後再加一粒加了爽膚水的壓縮面膜
敷大約15分鐘

敷完皮膚都算水嫩,會ON TOP 加面霜鎖住效果
不過有時D粒粒敷完仲痕左>.<

日間返到公司就感覺到塊面好乾,猛住猛住咁,但又出油wo...又有乾紋啊

總之就難搞

結果我琴日開左塊Dr Athena水光針面膜來敷


敷足半個鐘,塊mask薄曬,睇黎我真係好乾,full完真係覺得猛緊同乾的感覺無曬,d粒粒都平返好多
呢個mask敷完都好夠潤唔洗再搽野,今朝起身都仲feel到好水潤

其實呢個水光針面膜我今個冬天都用完3盒,跟佢療程用真係崤有改善ge,加上佢性價比和其他水光針面膜相比都算高(阿信屋熱賣價$78/5片)

老實講呢個價位我唔會預佢幫到我依家呢個情況,唔惡化已經好好(呢期純粹想清貨有mask密密敷)
但今次俾到驚喜我

睇黎要補下貨啦

仲有,我想講下Olecule nu-concentrate

我買的是sample size,本來無諗住買,只係湊埋其他野買夠金額免速遞
話說我塊面生左好多粒粒,但塊面又好乾好鞋
我搽完soothing moistB5+之後就搽佢
佢的質地頗杰身,搽上面有少少好似搽蜜糖咁
滋潤感好重,不過隔幾分鐘就吸收
feel到皮膚滋潤左好多,額頭的乾紋都淡左
面頰的粒粒都好似有層野保護住,無痕lu
會再買多枝keep住用啊

我仲未好返,今次真係有d cake手啊
遲下會再分享


沒有留言: