2016年3月9日星期三

減肥日誌(1)開始做返運動






心如就快21個月了

現在對大人說話的理解能力都有85%以上,英文會比中文好少少,對食物興趣不算大,面珠有少少肉地,但身體頗骨感。
說話方面,會叫 Hi, Bye, Yes, No, 好, 謝謝, 些些, 爸爸, 姐姐, 公公, 婆婆, 姨姨, 水水, 車車, Mickey, Peppa, 虎虎
喜歡聽Frozen 裡的歌
還有,最近有個壞習慣,一遇到不滿意的事時就會趴在地上發脾氣

心如每天都給我驚喜,家中有個小天使真的好幸福

可能我太幸福啦,一直到依家都未瘦得返>.<

結婚時65kg,懷孕前68kg, 臨生前85kg,生完78kg,依家75kg

仲有排未返家鄉啊陰公

因為人重了,膝蓋的壓力大了,上落樓梯會痛

整個人都懶懶的,好易攰,體力比以前差左好多,眼見好多媽媽生完小朋友都仲好精神飽滿,又靚又fit,我就成個師奶咁,又肥又殘

剛過31歲的我,確實唔甘心啊

就咁,有日在面書見到
老實講,報名是被「免費」兩個字吸引到
上左幾堂之後先見到「無效免費」
well...如果真係可以逼到自己做運動,等個人健康d,又瘦返d,$不是問題(霸氣)

我3月開始上堂,一星期有3晚十點後才回到家,好掛住阿囡啊
上了一星期,磅數暫時remind unchange
不過體力上覺得有少少改善,放假時咩住心如出街無咁快無電
期待黎緊幾個星期有其他improvement
大家有興趣可以上佢官網睇啊

http://www.vibeplusdance.com.hk/


另外我又去Ecosway買左呢枝酵素液,一日一杯,遲d再review啦!

stay tune!

沒有留言: