2016年4月14日星期四

敏感好左七七八八了


敏感了差不多一個月,終於都好左七七八八

講下我點解會敏感先:

遠因--過年前做過矽針,因為磨得太勁皮膚比之前脆弱
(澄清:在家做矽針唔好想話效果好就起勢磨,唔需要的)

近因:一個月前的某日假期我用handybio做導出,順便用HABA white lady做導入,


想美白下
點知,做到半邊面就又痕又紅到一達達
我估係white lady d美白成功比較刺激唔適合咁用
(澄清:white lady是好東西,不過white lady+handybio好像不是好朋友)
anway我全面導入曬,好痕又一達達,於是我就洗左佢(平時導入我唔會洗走),然後敷

Bioderma的抗敏面膜
之後就無乜野
但過左幾日兩邊面有好多粒粒,無膿頭,但會變大發紅痕癢

因為素顏唔見得人,所以係有化妝,落妝用卸妝水,然後用洗面奶洗兩次
去角質就無特別做,因為又痕又紅都係唔好搞咁多野

基本上晚晚都有敷面膜

最近敷面膜都是一層gel/cream mask再加LJ玫瑰toner濕敷,咁樣我覺得會吸收得好d,不星期會用兩次深層清潔mask

最近比較常用的是

ilsci 的景天草淡斑紓緩面膜(就黎用完,下篇review)
sothys 保濕mask

敷完之後d粒粒和紅會退左一半,不過一兩個鐘之後又故態復萌啊OMG....

我有點灰心,同埋個人經驗話我知皮膚敏感最好唔好去做facial,唔可以針清(其實我d粒粒係無野針到)又唔可以按要,咁做咩仲要去做呢
於是,繼續有mask密密敷

skin care我用olecule 的精華


成個月都無起色

當我隻眼開隻眼閉,前幾日我趁心如訓著我就拎返Nu skin Spa機黎玩下

利申:我不是會員,只係好耐之前試過一次,效果幾明顯,於是去入手

Nu skin需要配合佢地出的gel黎用,有pre-treatment gel和treatment gel,每次都用曬一枝,佢咁設計就唔好慳住用啦,除開$60幾蚊一次,唔平但值得,效果絕對不比出去做facial 差

ok....做完spa機導入通常皮膚仲有少少乾,跟手再敷個mask,我通常會敷有firming效果的
今次敷

Guinot lift firming face mask+LJ 玫瑰toner on top 濕敷

15分鐘後洗面搽面



今次搽Excuviance Vespera+ Olecule nu-concentrate+Bicelle B5 cream


第二日望鏡,塊面平滑左好多!

一晚就有效果真係好開心呢!

其實部spa 機買左年幾了,因後來有入手其他機加上我好懶而放埋一邊,一直都覺得有效果但唔係好明顯果隻,要密密做先keep到,同埋個效果係firming方面,可能果時無粒粒問題
今次的效果真係好驚喜,可能我底層皮膚真係好污糟呢!


沒有留言: