2016年1月13日星期三

〔我手寫我心〕亂up一通

曾經,我的blog都有d人睇
收視率還是有的,起碼我家豬先生是我的忠實觀眾。
拍拖時晚晚間我打左日記未
後來專注打美妝文,不是他的菜,又後來,兩個人住在一起了,好像也沒有追看的必要了。

其他人呢?
有收視,不過不出名,個別文章會特別多人看,但近十篇八篇收視得。個。位。數


我不以我的blog來搵食,比起好多人,我不夠進取
我總是不夠進取。

沒人看,也不會做箭靶吧

那麼,就這樣吧

前幾日,facebook被那個分獎典禮洗了板。我返工收工湊女,竟然錯過了沒看。
不過看洗板內容略知一二吧。
就是將好多歌改編成好啜核又反映時弊的節目吧,因為要夠真夠到肉,所以粗言猥語少不免。
應該屬於要家長指引的節目吧。我覺得。

讀書時家人勸我出國讀書,我沒去,因為覺得香港很好,有我愛的人、事、物,我無必要走

佔中第一天,我哭了,很心痛,點解香港會咁ge

物價貴了,人工跟不上通脹,看到能上車買樓的人,好羨慕

社會有好多問題不是一日之寒,那時沒發現,現在發現時,就怪政府沒好好處理

成個節目,都是笑著罵人吧

很無奈,我們只能這樣表達不滿。

又,見到好多人多謝shell,我又諗,其實身邊有好多事都值得感恩ge,點解平時唔見咁多人感謝父母、感謝老師,感謝身邊美好的事物,而成千上萬的人多謝一個破壞環境的贊助商,多謝佢贊助節目令你得到一晚歡樂?人的感恩之心只有這些嗎?

我不解。

又,當晚有小朋友合唱團表演,歌詞中有「老母」一詞,我當時就諗到謝金燕首「必必必」
(笑)
有人話:「老母係粗口黎架,你地教壞細路啦」
又有人話:「台語叫媽媽真係叫『老母』架!古語都係咁叫架!」
首先,香港人講ge係廣東話,唔係台語,唔好同台語黎講,大家口語文法唔同。
其次,文言文中「老母」係年邁的母親。你家陣現代人,唔好同我講文言文啦,況且你媽媽又唔老。
廣東話講「老母」係有貶義ge,好似路姆西咁,係鬧人先會用ge。我相信做媽媽的,唔會中意俾人叫「老母」
例如同媽媽講:媽咪,我想買玩具呀/老母,我想買玩具呀!
得出的結果一定係唔同的。
呢樣要搞清楚。

「老母」呢個terms不是粗口,不過好粗鄙。我覺得,小朋友唔好學住,唔係,當和同輩背地裡談論父母時,「我老母乜乜乜」無論仔定女好,做媽媽的都希望小朋友斯斯文文吧

我估有人會問「咁老豆呢?又粗鄙啊!」

你問我的話,我會答,少少啦,最好就叫爸爸或Daddy

呢d就係廣東話精妙之處。

亂up 一論,希望唔好俾人插啦。
講完。

沒有留言: