2016年1月25日星期一

生日買咩俾自己?Domohorn Wrinkle, Ilsci, Ecco

今個月是本小姐的生日月^^
生日月是個大出血的月份^^

有些東西,是本小姐是很早就打算在生日月買的,例如Domohorn Wrinkle
有一些是在當月突然好想買的,例如Ilsci, Jo Malone
還有一些是天時地利人和,如Ecco

總之,本小姐今個月確實大出血啦!

好,等我講下我點解會敗呢幾樣先

命中注定型--Domohorn Wrinkle
幾年前都介紹過domohorn wrinkle
真係好中意好中意,依家跟日元定價絕對一大福音!!!
個人認為比la mer好用,因為我未試過用完有任何不良反應,而且價位可愛一點
生日月買因為會有雙倍積分,可以換唔同ge產品配合本身的東西使用
我買了它家最重要的基礎四點,乘惠$33000yen
身為blogger,定價不可愛,但幾年以來不斷回購,因為是真愛^^

心血來潮型--ILSCI
因為之前整個月密密用Eminence Stone Crop Mask,感覺效果好好,上網見到有人話Ilsci比Eminence好,於是12月入手了一些分裝,到一月就直接入手一些salon 裝
會用耐少少先再分享

小試牛刀型--Jo Malone
本小姐之前無咩涉獵香香的東西,不過睇Youtube黑咪有一集講Jo Malone,就馬上生火了
Jo Malone的香味有好多,於是我買了一些sample試真d,揀定再入手
因為味道有好多,買買埋埋都差不多六七百了^^



天時地利人和-- Ecco
兩三年前本小姐趁減價入手了一對Ecco就穿不回別家的鞋了
本小姐是玻璃腳,容易夾腳磨損著痛腳,Ecco實在太啱我腳型啦,不過好貴^^
不月份的某幾天Ecco在Sogo做開倉,斷碼鞋賣$1000/3對,靴賣$1000/2對...實在對我好大福音
話咁易就買到三對鞋兩對boots,乘惠$2000


真係血流不止呀,過完年就要勒緊褲頭啦


沒有留言: