2016年1月28日星期四

生日,食好東西


今天,是本小姐的生日。
昨天,難得和老公二人世界,去碗屋吃放題
魚生依然新鮮,不過有好多野都降左grade,但價錢就升左幾個grade...
可能長期唔夠訓,加上陀BB長期禁食生冷野,望住魚生都無以前咁熱愛
串燒...大推BB蕃薯,好好味呢...
海膽手卷都好好味...
其他野呢....確實都無咩印象,亦唔覺得特別好食
加左一要成600幾的放題。無。下。次。
不過,聽聞佢地午市定食質素ok,就俾多次機會佢啦

正日生日想去排下毒,朋友又介紹我去做中藥薰蒸,趁lunch就上去試啦,點知一坐上去,因為對腳太長,坐唔落個桶>.<
一場黎到,又lunchtime,一條友,唯有食返碗一蘭先
要排一陣隊,入到去,個seat真係好逼,坐得好唔舒服,不過呢個好似係特色黎,哈哈
剔左佢地的點心紙,因為第一次食,所有野都要normal/medium
味道幾濃下,同埋佢地個辣椒粉真係有畫龍點睛的作用,加左好食d,我好似係要1/2辣,剛剛好
叉燒有兩塊,無肥膏,紙咁薄
佢地個廁所值得一去,個人認為係景點黎
我唔覺得有人serve過我,但就要俾加一
整體黎講係好味ge,不過真係坐得好逼,迫使我要減肥>.<
加左一之後一碗面要$98,係貴ge,不過作為生日午餐,ok啦

晚上,有我最愛的蟹炒年糕,真係好好味,好味到我唔記得影相,哈哈

之後我家豬先生就買左我最愛的Italian Tomato 士多啤梨蛋糕,好開心,好好味^^



沒有留言: