2016年1月28日星期四

大愛唇部用品

本小姐覺得嘴保養理好重要,重要程度和面上其他部位一樣。
唇部色素不均,無唇色,唇紋多,都會顯得不精神和衰老

一個無唇紋,色澤粉嫩的嘴仔係我所追求的。

本小姐是咀唇比較薄,大部份時間無咩血色,秋冬時容易脫皮

年紀輕時我比較喜歡用唇彩,現在韓妝當道,唇膏是必備妝物。

但唇妝始終持久力有限,飲下水就無了,一天要補個兩三次是基本

唇膏塗得多又怕色素沉澱。。。

我承認,女人是麻煩的動物(笑),因為咁,我好認真地考慮去做飄唇。。。

不過,實在怕痛和知道復原期不短,就暫時將呢個計劃放埋一邊先

依家就講下我平時點樣保養我咀仔啦

坊間好多人教用油+沙糖做唇部磨沙,我唔建議咁做,嘴唇好薄,就咁磨好易磨損,而且過多的磨擦會引致色素沉澱

我每晚都會厚搽Fancl Lip Treatment

佢gel gel地的質感,都算立,如果日間單用有lip gloss的效果,我通常臨瞓時用,第二朝個水好水潤,如果本身有死皮,個嘴會有一層白色膜,擦牙時濕一濕個嘴,輕輕力就可以捽走d死皮,個嘴就滑返曬。
厚敷時會覺得少少暖暖地,好似血液循環好左,個嘴會自然地嫩紅左,而且佢無礦物油、防腐劑、香料,用成晚都好放心呢

DHC橄欖潤唇膏

N年前我愛過佢,用感係唔錯的,但果次用耐左枝野就有異味,未用完就俾我掉左lu...
到依家日元紙水低左,見到萬寧$90有兩枝,就入手啦
用感一如以往咁良好,尤其搽唇膏前打底,真係非常good
佢夠潤之餘,又可以令到枝唇膏的顯色度可以maintain,
至於味道的問題,依然係有的,不過只要記住「慳住用不如唔好用」,係佢變味之前用左佢咁就無問題啦

Fresh 潤色潤唇膏(Passion)
好sharp的顏色,冬天用顯得氣色好好!好滋潤,搽之前唔洗打底!如果要去影樓影相或者出夜街用就very good啦

Bobbi Brown sheer lip color#28 pink buff
返工好啱用的顏色,nude得來帶點pink,又顯得面色好,不過我覺得乾左少少,要用DHC潤唇膏打底

Jane Iredale lip stain #forever pink
因為唇膏一係就乾一係就唔持久,成日要補我覺得好煩,咁啱見到佢,有機又天然,搽上去會跟隨你體溫變成你獨特的唇色,簡直正中下懷呀!!!
個咀有色成個人精神曬,就算飲水甩左個咀都keep到嫩紅,真係very good,不過乾燥天on top都要搽一層潤唇膏
就係因為有佢,我可以暫時唔做飄唇住,呢枝真係懶人恩物啊!

分享完畢,謝謝收看^^




沒有留言: