2016年1月27日星期三

空瓶記01/2016

今個月是我的生日月,唔覺唔覺又買左好多無謂野...anyway買咁多點都要用返d,哈哈




由左至右講起--

IN Harmonic Conditioner
用完第三枝salon裝了,是我的all time favorite...我實在太愛它了,滋潤度剛剛好,無d對頭皮唔好的成份,不會假滑,可以用來按摩頭皮,已經買多一枝補倉了


Lush啤啤洗髮露
之前用有海鹽果隻shampoo,但秋冬用實在太乾,於是就買左佢。呢枝啤啤洗髮露打開就會好似我汽水咁有少少gas走出來,香味絕對唔可以用香黎形容(啤酒味)但洗完頭皮好乾淨和頭髮有光澤,效果唔錯的,都用過好幾枝了

Alblanc 美白按摩面膜
呢枝我會叫佢做懶人面膜,佢係白色凝膠狀,唔油唔立,油性皮膚都用得,洗完面擠一粒車厘子的量按面3-5分鐘,然後去沖涼,等d蒸汽幫助吸收美容成份,做完皮膚會明亮一點,而且光澤度有提升,我一星期用兩三次,不過按摩產品我比較喜歡滋潤型和油潤型的

Eternus D Pure White Serum
因為黑咪介紹而去買,以美白精華來說,可以說是我用過的最保濕和不刺激的,夏天有時用佢連保濕精華都可以唔用。

雖然溫和,但效果都明顯見到的,對均勻膚色效果不錯,起碼夏天都無點黑到,不過對斑點幫助不大







沒有留言: