2016年6月13日星期一

給面皮來一杯夏日特飲~Envus 水晶魚子激活療程

才六月,我家就開始晚晚開冷氣的生活了

生左BB後,我係明顯比較怕熱的(話說我以前係anytime心靜自然涼)

出汗多左,面油又多左,毛孔又顯眼左,因為熱辣辣的關係,塊面成日紅卜卜,好易敏感

今次去 Envus瘦身專家 ,美容師幫我洗完面後就建議我做 一個可以補濕、紓緩、滋潤、提升的facial啦
呢個facial叫做魚子水晶激活療程

洗完面就做去角質,美容師話呢個去角質的產品成份係全天然的,主要成份為粉紅水晶末、西瓜籽等等
塊面腫腫地又敏感>.<
美容師會大力少少按,幫助activate 皮膚等一陣的導入按摩等皮膚可以加強吸收
我覺得感覺有點似矽針但唔痛的
去完角質即時feel到塊面涼涼地

磨了一會抹面後feel到皮膚柔軟左,而且感覺清涼,d紅減淡左60%

之後就到藍光冷凍導入魚子精華,是瑞士製造的產品,導入時凍凍地的,非常醒神又舒服,藍光可以鎮靜皮膚,暗瘡皮膚用都好好架。
凍凍地好刺激,好舒服!

之後美容師幫我按幾下面,面型即刻提升返!效果好驚喜呢!

面型提升返,係好大的bonus!

最後敷個抗敏的藍水晶凍膜,又係冰冰涼涼的

呢個facial真係啱曬夏天做啊!


特別鳴謝 Envus瘦身專家
地址:九龍旺角彌敦道611-615號飛達商業中心1401室
What's app 64684544


沒有留言: