2016年6月13日星期一

淘寶好物分享(2016年1-5月)

講真,係淘寶,伏與唔伏,真係五五波

係度分享下唔錯的淘寶貨和舖頭,希望大家減少中伏機會

BEAbeatricia韓國飾品 
價錢不算高,頭箍和髮夾質地都唔錯,實淨襟用,相和實物無咩分別,都幾多斯文款,買來返工用唔錯

(不過買完無耐我又忍唔住剪返短d頭髮,所以都無點用過^^)
Renachris正品 韓國飾品發飾 百搭基本珠子發夾邊夾劉海夾




華引家飾
主要賣牆貼,我主要買相框牆貼,選擇夠多


樂宅家居旗艦店
都係牆貼,貴少少,d款會再trendy d
小鸟照片相框墙贴纸


華星鑫城
iphone 6 易爆mon ,香港買mon 貼下下百幾買到我窮,淘寶買平好多,呢間有包邊的mon貼賣,質素ok,用得過

VO5焗油
香港完全買唔到,一星期用一枝,每次1分鐘,頭髮光澤不假滑

VO5 hot oil藍盒深層補水1分鐘焗油 4支




假衣領
實物和圖片一樣,簡單得來有d款,斯文得來不會太lady,返工易襯,唔平但質素ok
秋冬女百搭雪紡網格襯衫領假領子簡約方領半截領格子領半身尖領
秋冬女百搭雪紡網格襯衫領假領子簡約方領半截領格子領半身尖領



小蟲吃蘋果

好得意的玩具,心如好中意,貨品已下架,大家有興趣可以search「小蟲吃蘋果」



天天童衣坊

買了兩頂小童帽,絕對高質

春夏秋新款嬰兒童漁夫帽寶寶純棉布帽子男女童遮太陽系帶盆帽原單


春秋夏季嬰兒童漁夫帽遮太陽帽子女男童寶寶純棉牛仔雙面戴盆帽




大牌子原單女童裝,完全無中伏,仲好靚tim,唔平但一定抵過專門店
靚到喊架真係!
大牌原單靚裙



毛巾的,我買了條毛巾被,純粹順手買埋,不過質地唔錯,當然,要洗下先用




佬貨質素的木製玩具,無味,唔吉手,質地超好
兩個加埋百零蚊人仔,抵到爆!質地都好到爆啊!

磁性蘋果樹
穿線配對積木玩具


童書/繪本
安傑拉寶貝繪本館
呢間幾多英文繪本













愛讀童樂園親子圖書
呢間多翻譯書




大人平靚正衫,最近看到以下兩間店,不過款式經常更新,我就唔貼圖啦!

買平衫,有大碼的,質素唔差,買多幾件唔心痛

都係買平衫的,好抵買,執死雞無難道



期望會比正品好,不過正品也是make in China我實在買唔落,用落的確唔錯

FOREO*LUNA洗臉神器


貝娜精品兒童發飾
經驗所得,頭飾呢家野買幾多都會唔見曬,唯有上淘寶入貨是皇道
兒童發飾店有大把,呢間買過覺得唔錯,什少有色差,大家不妨慢慢睇慢慢揀




呢間我買左d購物袋電話殼之類雜貨
個樣都幾靚,質素都合格
熊本熊手機殼


日本新款創意卡通可愛女士手提購物袋折疊便攜環保袋

狗仔購物袋


宜家樂竹炭制品廠家店



防霉竹炭包



呼,打左好耐,希望大家淘到寶!
















沒有留言: