2016年6月2日星期四

〔用後感〕水感肌塗抹式水光針


這東東好像熱賣了一陣子
一直沒有入手因為知道是made in China的產品
https://youtu.be/ZplfFd-PlqI

我不歧視國貨,不過選護膚品我的優先次序是

  1. 歐美(醫美)
  2. 日本(醫美/防敏)
  3. 歐美(有機)
  4. 韓國(韓/漢古方)
  5. 專櫃
  6. 國貨/開架(有口碑)


就咁,家裡中國製的護膚品少之又少

不過在youtube又見到blogger Isadora 大讚,就入手一盒試下啦

入手價:$270,和朋友團購搭單買的,卓悅上網都買到,好似仲平d呢,如怕麻煩我在優品360都見過$330一盒,其實大部份水貨店都是這個價位

一盒有十枝,我通常晚上用,一枝用三次,一盒用一個月

質地和fancl的sleeping pack好相似,不過fancl的細枝(無記錯300幾一枝),絕對唔捨得厚敷過夜

水感肌呢,有人教一枝用兩次,亦有人教一枝用一星期,我就覺得呢,我已經係中女,生過BB,皮膚和後生女無得比,無謂慳住用,但一枝兩次又多得滯,我就用三次啦

質地水潤,易吸收,但唔會搽完好似無搽咁,最大作用係令皮膚變飽滿

近期工人放假,我無時間敷mask,就晚晚用佢,第皮膚so far都keep到,無點出粒粒
如果懶敷mask,呢個係好好的選擇

搽完精華用佢,之後睡前塗面霜就ok啦

用了一星期,皮膚最大分別係上妝貼服度高左,笑起上來眼週不會猛猛緊

回購度:80%

沒有留言: