2016年6月27日星期一

我的修身之路--革命尚未成功(多字少圖)


心如兩歲了

加大碼的媽媽生了個細碼的囡囡。。。

真係無眼睇

今次我想講下我呢兩年修身的經驗。

革命尚未成功,只係稍作分享

我身高176cm(生完後疑似高左,但未正式度過),從小有肉地,骨架幼,中央肥胖,四肢幼

結婚時(2012年12月)體重63-65kg(我的體重經常有點上落,原因不明)

結婚後做了一段時間無業師奶,心廣體胖,到2013年4月做婦檢時磅出來是69kg...
之後和老公在食物入手,晚上戒澱粉,加上吃agel到2013年9月,體重去返65kg
回顧文章:
(有圖有真相)懶人減重法—Agel
懷孕前的身型,有肉地,但因為生得高,情況還可以接受



然後,2013年11月左右懷孕,體重就極速攀升,疑似bingo期間我感冒了3個星期,病到後期日日收工都暈車浪,所以果時無磅重,不過到第8週(2013年12頭)時,我就已經70kg了
之後一路都刻意不上磅,不想因為體重而在孕期節食,但我記得24w時,因為已經78kg和好幾次驗尿都變色而被醫生勒令提早做耐糖測試

結果無妊娠糖尿,於是又繼續無節食無戒口的生活
大約懷孕20週,塊面仲未肥

其實我正餐食量並無多到,餐與餐之間多數都係烚蛋、全脂奶、生果
生果主要係橙、香蕉、蘋果
有長輩話懷孕期間每天都要吃:一杯奶、一隻蛋、一個橙、一個蘋果
間中我會飲媽媽奶粉,因為想長胎
湯水日日有,不過花膠補品之類好少食

不過我發覺好似係我吸收得比較多>.<不過我完全無理到,因為想BB吸收多d
運動方面,我懷孕15週後就辭工安胎,不用上班運動量主要係落街行(一日一至兩次,每次1小時)+產檢外出(一星期兩次)+由娘家回自己家(一星期來回一次由小西灣到觀塘)+外出買BB用品(一星期一次,每次3至4小時)+間中游水+孕後期一星期一節瑜伽

不過沒有工作的壓力心廣體胖是真的
懷孕32週,肥到上塊面啦,雙下巴來找我了


就這樣,36週最後一次見醫生時,體重是84kg

剛生完BB就大約78kg


在這兩年期間,我做過有關於修身的療程
請按這裡



另外,我還買了葆露絲(大出血)

葆露絲係唔會著得辛苦,但又令到你d肉好正確咁歸位,令到線條出





對我來說,它家的胸圍和吊橋束衣都買得過,其他腰封、束褲、和內褲我都有買

腰封對寒背的人有用,不過夏天穿得薄腰封的骨現型唔好睇

束褲呢,著貼身牛仔褲又會現型了,結果都好少著

胸圍呢,我以前著過satami,覺得佢托到我個胸好高,唔太自然,葆露絲就自然好多,個胸型集中得黎自然堅挺

束衣可以修返背肌和肚腩,胸型會再集中d,著住又會食少d野

不過,我覺得真係好貴啊!不過有即時效果,個人望落會精神好多


呢D外在的方法都適合我呢D大懶人,但就比較time consuming 和貴


心如一歲時,我76kg

而且我生完BB後體力明顯下降,一來長期睡眠不足,二來體重增加負荷加重,於是我就走去做運動啦



梵博家 是一家很不錯的舞室,Nicole老師是台灣人,她人很好,很有親和力,去找她做運動真的好開心,而且我上了兩個月課後覺得自己體力上有好明顯的改善

不過,我家豬先生上班時間有轉變,晚上心如也得黏我,所以,本小姐都係要暫時不去梵博家,轉為自己在家做一些肌力訓練和伸展拉筋

到現在,心如兩歲了,總的來說,懷孕前我沒有水腫的問題,現在就常常水腫
現在的背肌變厚了,頸和膊頭線條變粗了,鎖骨不見了,體重暫時在73-75kg之間,距離懷孕前還有一斷距離,完全唔相上鏡
去大阪的第一天,正值生理期,塊面腫到飛起



別人說餵母乳可以減肥,但在我身上完全見不到

寫到這裡,我確實有點沮喪,

希望儘早擠出時間去做運動,我要變健康變瘦啊!!!






沒有留言: