2014年4月2日星期三

美容院的新奇事--所有treatment plan 都唔用得

懷孕後一直都無去做facial,因為好多步驟都不能做,機唔做得,肩頸唔按得,按面只可以細細力,到喉唔到肺
到依家先再去啦,因怕生完後要照顧bb無空間去啦
因平時去開的美容院我有body和facial plan ,咁我打電話預約時就話我想做body,有咩treatment我本身有依家做得,因我依家無做嘢,唔想再俾幾千蚊再買多個plan
因這間美容院一直做得不錯,而且是媽媽的朋友開的,老闆娘就可以彈性處理,ok,咁我就上去啦
上到去,boby師叫我買枝油防肚紋,咁我枝肚紋膏就用完,就買啦,之後佢地用我買枝油黎幫我做,我都無異議,因為我對油的認知係屬於襟用型

我在這間美容院裡有幾萬元的 plan ,因為我知道它家的價位 mark up得尚算公道,用靚料,而且是自置物,不怕走數,地方夠大又舒適,可以同時做body 和facial,俗一點講,可以起雙飛,不用騰來騰去

但普遍美容院hard sell 的問題,這裡還是會有的
會覺得煩,但做生意就是這樣

講返今次做treatment, 同時間房內有一個美容師,一個body師,仲有一個consultant,期間大家都好好傾,但入到戲肉,就話我扣之前的treatment 唔抵啦,我請consultant幫我計下,佢篤下計算機又話新plan幾抵,當我話,咁好吖,我買10parts 啦(大約千零蚊),點知佢又話,咁少唔係呢個價wor...

其實係呢度做treatment係好舒服,所以我都好心動,但一買就要40part,要五千幾,我七月就生得一定用唔曬

就咁,我只係帶左枝肚紋油返屋企(折後500幾)比專門店平

之但係,見唔見到枝油少左一截呢
因為佢地拆左枝油黎幫我豪按呀...一次就KO左我三分一枝
即係用我枝油,又扣我treatmemt
真係蝕晒啦


沒有留言: