2009年8月4日星期二

端午節銅鑼灣敗家文


<h1> </h1>標籤端午  2009-05-29 00:44




端午節,本來姚太叫埋我北上,但臨起身果下話叫我唔好去........可能昨天上完堂太夜返.....


well.....結果和豬先生看了terminator2018..........其實呢,本小姐一向對「蕉,銀芽」的事情沒有太大興趣........之前幾集亦都沒有完整地看過(只知道現任加州州長曾經主演過)........所以呢.........其實本小姐係睇唔得明ge........


不過,好多爆炸場面都好壯觀ge....


仲去左Sogo 10/F配眼鏡........$888一副架連鏡其實唔算平,不過serve我果個sales係日本人........都幾細心,雖然唔可以用廣東話溝通,而本小姐的spoken english只夠同賓賓溝通........


by the way.......副鏡架雖然唔係咩大牌子,但係made in japan....而鏡片又係hoya的........感覺上質量應該唔錯


最主要ge係,當個日籍視光師同我用機check眼時,佢竟然話我冇近視!!!


之前係健康院,高登,樓上眼鏡舖,佢地都話我有近視(50度至100度不等).......有d地方什至話我冇散光(呢個一定冇可能,結果果次配左副戴左會頭暈ge眼鏡)


但佢竟然話我冇!!而個結果出黎的而且確係冇........(L:0.25,R:0.00).....


.不過佢話我有散光(題外話:佢唔識話我知我有散光,但係張紙寫「散光」兩個字.......咁我就教佢讀......哈哈.....)散光就深左少少(L:0.90,R:0.75)....


之後,用lens check的又check得好細心......逐行叫我讀出黎.........


同埋呢........本小姐好怕配眼鏡人多......所以今次都配得好滿意


以前果d唔係唔好,不過日本人服務態度真係好,同埋直覺上覺得pro d


就等下個星期拎新眼鏡啦,呵呵..........


sogo 10/F果間眼鏡舖好多舊款d ge眼鏡,dior等ge牌子都係架連鏡做緊discount.......我見到dior有兩副做緊$1200架連鏡........咁ge質素我覺得買得過喔!可惜本小姐不愛浮誇......


之後去298買左張SD卡.........但返到屋企試張舊卡時,format多兩次佢竟然用得返啊!好神奇.....結果舊果張就留黎做back up lu...........


去十雞店買了點吃的......還有一枝好有用的東東



睇包裝以為係遮瑕膏,但其實係make up correct pen.....


試下先


koji的眼線筆和Nars 的multiple........




枝筆質感有點像漿糊,但再爽d ge........


畫兩下已經開始化



mj的眼影.......



畫一下,用紙巾一抹



waterproof mascara.......



同樣命運



對於成日塗mascara上眼皮的我......本小姐覺得好有用呀........


一枝有排用啦.........


呵呵

沒有留言: