2016年11月21日星期一

談談近況

上班的工作量和壓力還好,每天送女兒上學後自行坐車上班

星期六日不用上班,但「媽媽」這份工是年終無休的

心如Monday to Friday都嚷著I want BIRTHDAY CAKE…為娘也只好出山整餅了(所謂出山,真係幾年無整啦)

image

蛋糕一次吃不完,留來第二天整all day breakfast…細食的心如竟然食曬!實在太激勵人心啦

clip_image001

之前 皮膚敏感大出血 買左好多產品,基乎成set黎換曬,用了1星期,d敏感就退曬lu…hylunia真係唔錯,但唔係隻隻都好用,遲下我出review,大家有興趣嗎?

image

敏感好返就可以做下facial啦,塊面實在太水腫,用美容機做導入,手做按摩,再加個倒膜,皮膚就有返d彈性啦

自己做facial 慳錢慳時間,幾好架,不過當然,有人幫你做就更加enjoy啦

早幾日生理期,M痛不特止仲訓咩頸,連枝筆跌落地執返都有問題,真係好痛

之前係淘寶買左個盬包,擺落微波爐叮熱佢敷…叫做好返少少啦

image

 

去淘寶買左條公主裙俾心如,呢條係薄身圍衣質地,都幾得意,心如依家日日出街都要著>.<

image

講下d雷野…淘返來的印水紙,完全唔ok,好似一pat 永遠都唔乾的膠水,而且好易甩色,千祈唔好買啦

image

在金鐘上班最煩是「食」,一到lunch time,又貴又多人,對於我呢d行動不便的人黎講,叫外賣啦

image

靚湯工房$55有飯有湯,送到上黎,食完會有人來收野,有住家湯飲的感覺實在太好,尤其對於行動不便的我來說,感覺好溫暖

 

image

呢隻眼藥水在日本買的,紅紅地因為有維他命B12,滴落眼有少少涼涼地,去紅筋效果很好,去日本一定要入手

最近開了兩個產品來用,不約而同地發現都是用大盒子來裝產品

imageimage

不知用意是什麼,只是覺得很浪費,其實產品沒有少到,只是盒子大了,其實我覺得包裝可以寫在一些,這樣真的沒有必要

再春館我用了五年啦,這是我用過最好的保濕產品,沒有之一

image

$5000yen有120ml,性價比非常高

這個洗眼水不用我多說啦,去日本必買啊

image

近來心如每天都會幫我在傷口搽cream,讓她學習手眼協調,也是她少有安靜的時間

image

近期多返上ig….生活中多點記錄是好事^^

沒有留言: