2016年11月10日星期四

轉季敏感大出血

話說,我又皮膚敏感了
clip_image001
現在己經退紅,不過紅過的位置現在變得很粗糙
又紅又熱又癢的感覺好難受,今個星期又敗了一些東西,打算把家裡的保養品全部換掉

洗面方面用回Sothys的敏感洗面奶,洗面沒有刺痛感也不乾
又講下我點樣知道HYLUNIA呢個品牌先,首先知道係YOUTUBE 有個女仔和我一樣喜歡 DOMOHORN WRINKLE ,於是我就入佢CHANNEL 睇,睇睇下就見到HYLUNIA的介紹,知道佢係一個美國醫美品牌,成份有治療性得來又溫和(開中我果瓣!),就想知道佢多D啦
之後在Green Beauty KoKo的分享 ,知道內裡成份好多係醫藥級的,我就覺得我應該要入手呢個牌子啦
爽膚水轉用HYLUNIA 的噴霧,這個是薰衣草味,有膠性銀,可以抗炎,噴過幾次,紓緩的效果不俗
clip_image001[5]
面霜暫用healing and restoring cream,面和身體可用,我貪佢大大罐200幾蚊,搽上去似gel cream,舒服唔立第二日敏感好了大半
眼霜一直用bioderma的,不油膩但有存在感,不過這幾天全面連眼都乾到想甩皮,就換成之前beautybox收到的
clip_image001[7]
訂了年幾了,內裡的東西沒有令我失望過
clip_image002
有興趣訂購的話可以用我的介紹人編號,好像會有東西送的
之前INUF 在金鐘 Lab Concept開 pop up store時我也在敏感,就買了枝mini size的舒緩精華
clip_image003
紓緩的效果都幾好,但會起擦膠粒,於是我用保濕精華1:1咁mix來用,感覺更吸收而且不會有擦膠碎
於是我趁有promotion又買左枝60ml 貨size
皮膚又乾又甩皮,用開的HABA facial oil敏感時唔用得
結果我在▲ 轉季急救產品 ▲ 敏感點算好 ? 見到有介紹到HYLUNIA claming facial oil,加上見到有減價啊,又買啦
clip_image002
敏感的人要著重補濕,之前用Olecule soothing moist 60ml和 B5moist+ 30ml 還有Domohorn Wrinkle 的保濕液己經 被我用清光了
保濕精華是最基本每天都要用的,乜都用曬當然要買啦
(其實我上個月買了milk peel set和lightstim,今個月又買…未到月中就變糧尾啦,救命)
well…salalabeauty 今個用買HYLUNIA 有9折,就佢啦!塊面一直用healing cream我又怕依賴,始終是急救用的,於是就連埋佢地的面霜都買埋啦
clip_image001[9]
個人認為護膚品要整個系列用才能見到效果,這是我在Domohorn Wrinkle裡得出的覺悟
希望用完皮膚好返,敗家到此為止啦。。。


























沒有留言: