2016年5月12日星期四

心如被蚊針到變豬頭

工人姐姐A兩年工作期滿回菲律賓探親,心如婆婆家的工人姐姐N自願過來幫忙
心如一向和工人姐姐N friend過打band的,而且姐姐N工作表現一向ok,所以我們都認同這個安排

第一天,我上班前吩咐姐姐帶心如落街要做足防蚊措施(穿長褲、蚊怕水、蚊貼)
當日豬先生不在家,只有心如和工人姐姐在家,我家沒有裝ip cam的,工人姐姐隔幾個鐘就影張相黎,工人N話心如肯食肯訓,只係五點左右有d扭計,
晚上心如不肯被N哄睡,但肯禮貌和N姐姐say nite nite

第二天,豬先生在家,表示心如對工人完全不合作,無論食飯、飲奶、訓覺、沖涼、落街,無一樣和N合作,結果都要爸爸出手。豬先生見心如對姐姐無禮貌,語氣和態度變得比平時強硬。臨睡時心如不肯跟N和發脾氣向爸爸扭抱,爸爸不抱,心如大哭半小時,到最後埋身吃奶睡著。

第三天,心如對姐姐態度有輕微改善,但仍是不合作,肯俾姐姐帶落街。回家後成面蚊難。
晚上回家我問姐姐帶左佢去邊玩?點解會咬得咁勁,佢話「不知道,已經很好了,心如沒有用手抓,我叫她回去她不肯,所以被咬囉」

我著左,一塊面仔有七粒蚊難,仲乜鬼野「已經很好了」?
當然,爸爸亦有疏忽,旨意曬姐,無檢查清楚就俾佢落街
姐姐過來幫忙,是人情,不是道理,雖然我地有俾$的,我都無發作
但做錯野仲賴人,而且自我感覺良好,一直以來不斷捉工人A的缺點,我接受唔到囉
姐姐A從無係我面前講過你大食,什至邊煮邊食,煮白切雞你自己夾走一隻脾一隻翼,家中電器被你弄壞,我媽從未叫你賠錢,每次你說家中有事,我媽二話不話預支人工
姐姐A做清潔和煮飯無你咁叻,呢個我一直都知,但心如出世到依家,so far未試過全身一日之間成十粒蚊難,而今次,你一次過送左俾佢

你可以話我怪獸,個女俾蚊咬下都唔得,但我同你講左要防蚊,你無做,明知佢過幾日去旅行,咬到咁,影相都唔好睇啦!bb唔合作,你唔需要負全責,但我見唔到你有做過d咩去改善呢個情況,BB無判斷能力,佢唔食飯,落街玩唔肯走,你由佢,到出事,你賴落BB度,我見唔到你份責任感

每當心如病了,家中的人又照顧得不好時,第一個念頭就是,不如我唔撈啦
賺得唔多,但照顧唔到個女
我真係好心痛



沒有留言: