2015年11月16日星期一

有緣無份的creme de la mer

轉了新工

我的小習慣是,轉新工就去buy something luxury…轉個環境轉個心情

生完BB的30歲中女,想猛下車邊做下貴婦,就將今期的入職禮物鎖定在la mer

放工去專門店,服務超好不hard sell,不愧為貴婦品牌

本來只想買個cream,剛好遇上聖誕套裝,就決定買一套

銀包拎左出黎想俾錢,BA話未有貨,就送了個creme de le mer的sample啦

IMG_0091

即晚就用。

因為都幾rich,所以我夜晚用。

敷完保濕mask就用佢,用法係,雙手搓熱放上面

先講下我膚質:內乾內油,額頭有乾紋,鼻和下巴毛孔粗大出油,間中會出生理痘,秋冬天面頰發紅發熱

用了4晚。

頭兩晚用,幾滋潤,幾鎖水,滋潤感可以last一整晚,沒出油

第二天乾和發紅的問題有輕微改善,但出油多左。

第三晚,感到鼻和下巴摸到好多粉刺

第四晚,忍唔住擠粉刺,好硬好難擠。

這幾天都只化淡妝,有正常落妝潔面

第五天,停用creme de la mer,用回fancl

第六天,去做facial,美容師問:做咩咁多粒粒ge?

這三年來,最兇狠的一次針清>.<紅左幾日>.<

就咁,你話我二五又好,搵完著數又唔買又好

creme de la mer不會是我今次的入職禮物,好抱歉。

我的皮膚依家和la mer 有緣無份,證明我無福份做貴婦了。

都係安安份份吧啦

沒有留言: