2015年3月27日星期五

好物推介~紫錐花精華

話說過年後的某一天晚上,心如突然發燒,到早上都未退燒,而且還非常扭計

去了趟醫院,第二日狀態反而嚴重左-_-#
無他,醫院病菌實在多


心如雖然是飲媽媽奶,但終究不能一個打十個

而且嬰兒從母體帶來的抵抗力在六個月大時大致上用完

生病時吃不好睡不穩實在心痛死了
情願病的是我

正當心如又鼻塞又扭計時,剛好有位在美國的朋友來香港,話我知紫錐花呢樣東東,話對感冒好有用,而且不是藥,沒有副作用,介紹左呢隻BB適用的紫錐花滴濟俾我



係呢個時候,我就Google 一下,發現紫錐花可以增強免疫力之餘,仲可以減輕感冒徵狀,而且縮短感冒日數!

心諗反正心如食左兩日西藥都未見起色,就試下紫錐花啦

本來我對呢啲草本類東東都無咩期望,覺得對感冒初起時用或者會有用,病緊時用純粹買個安心

見到心如不斷用口呼吸,鼻涕又呻唔出,繼續咁落去連喉嚨都會有事。。。第一日早午晚三次,每次五滴,滴落個口度
味道甜剩地,我試過,似綠寶的味道,心如唔抗拒,仲會主動擘大個口食^_^

第二日心如已經無鼻塞,鼻水都仲有,但已經變成透明稀鼻涕,呻得出,亦都無鼻塞

呢個轉變好dramatical ,總之,連續滴左兩日心如就好返曬,胃口都返曬黎

因為連續幾日照顧心如,係佢好返的時候,就到我病了-_-#
因為人奶媽媽醫生就住開藥,啲藥無料到,仲搞到我好無精神,於是我又拎枝嘢滴下,大人劑量是小朋友一倍,一日三次,每次十滴

上午滴完,下午已經無鼻塞,仲唔會令人眼瞓

非常amazing 

家陣流感高峰期,真係要買枝看門口啊






沒有留言: