2014年5月8日星期四

My Fresh Family


大肚婆總有時候情緒低落,望住自己成個波一般的身型,加上好驚生完後忙到抽筋,真係會欲語無言

身型暴脹,唔知生完會係咩境況,完全無意欲去置裝,基本上無需要見人,所以化妝品都慳返

身為一個曾經活躍的beauty blogger,唔扮靚,無工返,就算睇返殷海光《人生的意義》都唔會有任何意思

人一灰起上黎咩人tum你都無用,為左BB,depress的日子不能太多,亦要接受身邊人對自己的關懷

呢排出親街都係買BB 嘢,雖然我同其他媽媽一樣,有左BB只係會諗買嘢俾BB,但長此下去我難保有朝一日我會變黃面婆

所以呢,都要取個平衡,對自己好一點,花點資源去經營自己


就咁,係兩星期內就帶了這些回家
被燒到的原因是,有一晚我開了一包Fresh 的黃糖面膜來用,以為只不過是黃糖加olive oil的平價東東,只抱不用白不用的心態去用
但當我敷完洗走望鏡時,自己都忍唔住「哇」左一聲,雖然推開時有點糖粒磨面的感覺,但卻沒有搞到我面紅紅,而且摸上手好滑又唔乾,最重要係塊面白左一度啊!連老公都睇到白左!

之後去到金鐘廊度試下玩下,就買左黃糖mask,eye gel,soy bean cleanser,rose serum,回家啦
因為咁,仲做埋member,送一次 facial

之後我去做送的facial係零hardsell超舒服,不過只係會員優惠not for sell,但敷過black tea mask後感覺良好,加上我又好想買返枝有色潤唇膏,就咁,兩個星期就帶左咁多東東返黎啦

呢枝有色潤唇膏夠顯色,又唔乾,仲好顯白,依家出街都會帶住佢,

洗少少錢可以開朗返,何樂而不為呢!



沒有留言: