2013年9月21日星期六

自費好物分享: Fresh line potato eye mask

自從lush 撤離又回歸後,原本是lush舖頭的都變成了Fresh Line,在包裝和產品上都更著眼於「天然」、「無添加」,而本小姐偏偏對這些沒有paraben 的產品沒有抵抗力>.<
lush 的雪粒面膜本小姐也試過,效果不俗,但本小姐試過一次敷完臉過水後用toner抹過後卻抹到mask本身的顏色,而且洗面巾上色後是洗不走的!結果,lush的面膜我是淺嘗即止

不過我想說,lush 的洗護髮我是喜歡得不得了!回購再回購的好物!

好,話說回頭,我在fresh line 敗了幾個mask回來

 

抗敏的藍甘菊mask

005

 

 

消眼腫去眼圈的薯仔眼膜
011

 

排毒抗氧化的海藻面膜

012

 

亮白的citrus fruit mask

015
一個是海藻保濕mask,一個是藍甘菊抗敏mask,和薯仔eye mask
買滿$499送了一個美白mask

這幾個mask都沒有出現lush的色素問題,美白的用完膚色真有變均勻,海藻是清爽保濕型,藍甘菊呢...這陣子這個mask輪住用,皮膚沒有敏感發紅,不知有否關係...但因我這陣子沒有敏感,所以不知抗敏效果如何...

eye mask呢,不知是否因為雪櫃拿出來的關係,去水腫的效果很不錯,而且敷完眼週皮膚很柔軟。但去黑眼圈不是很明顯。不過黑眼圈是我的死症,我也不期望可以有太大改善。

我通常是眼敷eye mask,然後random敷美白、保濕、抗敏的面膜,敷大約15分鐘

除了eye mask之外,另外三隻mask在洗之前都已經乾了七成,要濕水打圈按下,再用不織布面巾抹掉再過水

因為Fresh line的面膜沒有防腐劑,放雪櫃只能放兩個月(eye mask只能放一個月),所以,買了一定要密密用啊!!!

因為eye mask只能放一個月,我唔想浪費,所以我昨晚用來敷眼+全面+頸,

003
而且為了保持濕潤,敷久一點,我在mask上要敷了個toner mask
006

007

008
出來的效果真係「叮」一聲!

皮膚變得好水潤,好滑,毛孔仲收細左!感覺好似出去做完facial咁啊!

尤其昨晚夜返屋企,成兩點幾先訓(好耐無試過啦),今朝起身成塊面竟然無出油又無乾紋啊!!!
真係正到爆啊!!
估唔到效果不算太突出的eye mask用在面上會咁神奇啊!

呢個已經入左我的回購清單啦!

依家仲搞到我心郁郁好想試佢其它mask啊!聽聞蘆薈和玫瑰都好正架!等我用完手上呢幾罐我一定會試!
到時再review 啦!

沒有留言: