2011年9月13日星期二

工作了一個多月了

作息時間變正常,人變得強壯了

入職時正值暑假,幾乎每天都要non stop十小時工作

水都無時間去,大小二便都無時間痾,搞到八月尾時體內含屎量超高

成個人重左8磅,以為自己肥左,連續兩日luch吃了麥皮之後

002

打腸子裡的東西都排乾去淨,回復正常體重

做到隻積咁樣,竟然奇蹟地無病倒

咪就係得閒死唔得閒病之嘛

真係

攰‧能死人


工作關係,需要不斷周旋於小朋友(有d都唔細)和家長之間,

我會介定我的工作為「人類馴獸師」

所有黎到的客人(有老有嫩)

都需要有唔同程度的「馴化」

無速度唔夠快無主見的遊魂鬼hea神,要撻返著佢地副「計」

自我澎脹到吹佢唔脹只愛投訴不愛反省的,真係唔知點服侍

小怪獸要絕成人或許還容易,要大野戰變正常或許真是天荒夜談

在這裡,有時會感到好多事情只能硬食

一個課程不便宜,要投訴是絕對容易

客人們也不會視你如學校老師般敬重

我出錢俾你教好我個仔架嘛,你教唔到就你問題啦

 

從另一方面看

要是在這裡看遍各路貨色

咁我第時去到邊都唔駛驚lu

起碼現階段我每星期都要見家長,每最期都有好幾班要follow

在別處要有這些經驗一定不容易吧

自我安慰中


沒有留言: