2011年9月24日星期六

24/9/2011--連續四個晚上見家長的第二天。

連續四個晚上見家長的第二天。

家長甲:「我個仔做事好求其,有咩可以幫到佢?」

本小姐:「但佢交得齊我要佢交嘅野喎!既然係咁,即係呢個唔係佢嘅習慣或本性,而係佢自己揀嘅,咁佢就要為自己態度和行為負責。家長,你要學會狠心同放手。大人就算講幾多次都唔夠跌一次咁令人刻骨銘心。」

家長:「咁我一放手呢,佢就插水式跌架啦,咁學校又打黎啦,咁我好難做架。」

本小姐:「嗱,跌係正常架喎,證明你之前幫得佢太多囉,bb要學行都要跌千千萬萬次啦,依家跌好過第時考公開試先跌啊!家長要有清晰立場去指導你小朋友,學校的建議可以參考,但唔係唯一指標囉。」

家長:「我個仔成日將啲字句式改黎改去,姐姐(公司裡所有女員工的官方稱呼),咁樣會唔會影響佢表達能力架?」

本小姐:「有無具體例子?」
家長:「例如(溝通模式)講左做(溝通方式)囉!我覺得佢係逃避啲深字」

本小姐:「媽媽我問你吖,如果仔仔覺得有啲字太難,佢轉個字眼去表達,但唔影響意思和中心思想,你話我知有咩問題?」

家長:(呆望三秒)係咪無問題呀?

.……

就如此這般,我的下班時間又推遲一小時>.<

飛的去旺中附近,逛街吃東西,珍惜和豬先生一起的每一秒

沒有留言: